اخبار مهمدخترانمتوسطه اول

برگزاری جلسه شورای پژوهشی در مدرسه سما

به گزارش مدیریت پژوهش سرا با هدف معرفی برنامه و شیوه کار این مرکز پژوهشی جهت ارائه خدمات و کشف استعدادهای دانش آموزی ، جلسه پژوهشی مدرسه متوسطه اول سما با حضور اعضای پژوهش سرا و کمیته تحقیق و پژوهش مدرسه سما در محل مدرسه برگزار شد.

در این جلسه آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا با تشریح فعالیت های مرکز بر شناسایی ، حمایت و جذب دانش آموزان مستعد در قالب انجمن های علمی – پژوهشی تاکید فرمودند و آینده را از آن افراد صاحب ایده ، خلاق و کارآفرین دانستند. آینده از آن کسانی است که خود خالق کارند و نه در جستجوی کار.

در ادامه آقای دکتر جلیلیان کارشناس پژوهش سرا با اشاره به روش های مبتنی بر پژوهش تاکید و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی را در گرو آن دانستند. ایشان با ناکارآمد خواندن روش های سنتی گذشته در آموزش خواستار تغییر نگرش بر اساس آموزش پژوهش محور شدند. در آموزش پژوهش محور دانش آموزان در قالب فعالیت های پژوهشی اهداف آموزشی را محقق و آموزش برای آنان لذت بخش خواهد بود.

همچنین خانم مهندس عبداللهی با معرفی علوم و فناوری نانو بر تشکیل انجمن نانو در مدرسه و شیوه حضور در جشنواره های کشوری تاکید نمودند.

مدیریت مدرسه ، خانم احمدی با استقبال از فعالیت های پژوهشی بر همکاری و همیاری مدرسه و پژوهش سرا تاکید و خواستار حضور هر چه بیشتر دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی شدند.

معاونت آموزش مدرسه و رابط پژوهشی خانم نصرتی با تقدیر و تشکر از حمایت های اعضای پژوهش سرا گزارشی از روند تشکیل انجمن های دانش آموز و برنامه های مصوب جهت حمایت از آنان را ارائه نمودند. همکاران مسئول انجمن های ریاضی و زبان مدرسه نیز گزارشی از فعالیت های بخش دانش آموزی ارائه و نقطه نظرات سازنده خود را بیان فرمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا