اخبار مهم

حضور سفیر پژوهش سرا در مدارس شهرستان ایلام

به گزارش پژوهش سرا و با هدف آشنایی مدیران با فعالیت های پژوهشی این مرکز و تبیین برنامه های عملیاتی سفیران پژوهش سرا در مدارس شهر ایلام حضور یافتند. آقای دکتر جلیلیان به عنوان سفیر پژوهش با مراجعه به مدارس مختلف شهرستان بر ضرورت و اهمیت آینده نگری ، پژوهش محوری و کشف استعدادهای فرزندان این شهر تاکید و از دغدغه های خود به عنوان والدین دانش آموزان صحبت فرمودند.

ایشان با اشاره به فعالیت ها و موفقیت های کسب شده به تبیین اهداف و برنامه های این مرکز پرداختند. تاکید ریاست جمهوری ، اندیشمندان و …. بر مهارت محوری بوده و نقش و جایگاه معرفی و حضور دانش آموزان در این مرکز را بیشتر نشان می دهد.

از آنجایی که این مرکز تا کنون به علت نداشتن زیرساخت های لازم و نبود ظرفیت های مناسب امکان معرفی نداشته و هم اکنون پس از یک سال فعالیت با ایجاد زیرساخت ها ، حضور نیروهای توانمند و محقق سبب شکوفایی استعدادهای دانش آموزی در جشنواره ها و المپیادهای علمی کشوری شده است.

دانش آموزان مستعد با ایجاد انجمن های علمی – پژوهشی در مدارس و برگزاری فعالیت های پژوهشی می توانند از خدمات این مرکز بهرمند شوند.

از همکاری مدیر محترم آقای حدادی از مدرسه متوسطه اول پسرانه شاهد شهید حیدری ، آقای موسی نژاد مدیر محترم مدرسه متوسطه اول پسرانه ادب و خانم فتح اللهی مدیر محترم دبستان وابسته به دانشگاه شهید فهمیده به همراه رابط پژوهشی مدرسه خانم الماسی تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا