ابتداییتور علمیدختران

سی و چهارمین تور علمی برگزار شد

امروز چهارشنبه ۶ آذر با حضور ۵۵ دانش آموز پایه پنجم دبستان خیبر تور علمی پژوهش سرا برگزار شد.

دانش آموزان در این تور علمی با روش های تحقیق و پژوهش و شیوه کشف استعدادهای خود آشنا شدند. در ادامه دانش آموزان به صورت گروهی از آزمایشگاه های شیمی ، فیزیک ، زیست شناسی ، نجوم و زمین شناسی بازدید و با ظرفیت های پژوهش سرا آشنا شدند.

هدف از تورهای علمی آشنا دانش آموزان با فضا و امکانات پژوهش سرا و در نتیجه حضور در دوره های مهارت محور مورد علاقه خود می باشد. با توجه به آغاز دوره های مهارتی در پژوهش سرا متقاضیان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت پژوهش سرا نسبت به ثبت نام در رشته های اعلام شده اقدام نمایند.

رشته هایی که در پژوهش سرا برگزار می شوند عبارتند از : کارگاه نجوم و کیهان شناسی- کارگاه نقاشی بر مبنای خلاقیت – کارگاه برنامه نویسی ( کد نویسی اسکرچ) – کارگاه آزمایشگاه علوم ( مجموعه زیست ، شیمی، فیزیک ، نانو) – کارگاه رباتیک – کارگاه مدیریت استرش و اضراب و روش های مقابله با آن – کارگاه خلاقیت ، نوآوری و ایده پردازی – کارگاه اریگامی (هنر تا کردن کاغذ ) – کارگاه مبانی کامپیوتر و آشنایی با آن – کارگاه آشنایی با روش های تحقیق و پژوهش – کارگاه ریاضی(آمادگی ورود به مدارس خاص) پنجم و ششم

کلیه کارگاه ها به صورت یک جلسه در هفته در شیفت مخالف مدارس برگزار می شوند. هر دوره شامل ۱۲ جلسه و با هزینه ۲۰۰ هزار تومان برگزار می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا