اخبار مهمپسراندختراندوره های مهارتینجوم

آغاز دوره های مهارت محور در پژوهش سرا

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا؛ سومین سری دوره های مهارت محور پژوهش سرا آغاز شد. در این دوره های مهارت محور دانش آموزان بر اساس علاقه و استعداد خود مهارت خود را ارتقاء می دهند. تحقیقات علمی و تاکیدات پژوهشگران بر آن است حضور دانش آموزان در محیط های علمی همراه با تجربه عینی مفاهیم در قالب آزمایش های مختلف سبب ارتقاء سطح فکری ، علمی ، شکوفایی خلاقیت و توانمندی سازی دانش آموزان خواهد شد.

تا کنون بیش از ۳۰ دوره مهارت محور با هدف آشنایی دانش آموزان با رشته های کد نویسی(اسکرچ) ، نجوم ، رباتیک ، نانوفناوری ، آزمایشگاه علوم ابتدایی ، آزمایشگاه زیست شناسی ، آزمایشگاه شیمی و … در این مرکز برگزار شده است. دانش آموزان پس از حضور در این دوره ها مهارت لازم جهت حضور در المپیادهای علمی ، جشنواره های دانش آموزی و مسابقات را کسب می نمایند.

دانش آموزانی که مایل به حضور در این دوره های مهارتی می باشند می توانند با مراجعه به وب سایت پژوهش سرا و از منوی « ثبت نام دوره ها» نسب به ثبتنام در دوره مورد نظر خود اقدام نمایند. همه ثبت نام ها به صورت پیش ثبت نامی انجام می شوند و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان نسبت به برگزاری و تماس با متقاضیان اقدام خواهد شد.

شرایط دوره ها:

  • همه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مجاز به حضور در این دوره ها می باشند.
  • دوره ها به صورت ۱۲ جلسه ای برگزار می شوند. ( یک جلسه در هفته در شیفت مخالف مدرسه )
  • هزینه ۱۲ جلسه برای هر دانش آموز ۲۰۰ هزار تومان که می بایست به حساب پژوهش سرا واریز و اصل فیش واریزی تحویل در روز برگزاری تحویل شود.
  • برای شرکت کنندگان در دوره گواهینامه پایان دوره صادر می شود.
  • گواهینامه پایان دوره در مقطع ابتدایی جهت ورود به مدارس نمونه و شاهد دارای امتیاز می باشد.

هم اکنون دوره های زیر تشکیل شده اند:

  1. کارگاه آشنایی با مبانی نجوم پسران روزهای دوشنبه ساعت ۴ تا ۵:۱۵ عصر
  2. کارگاه آشنایی با مبانی نجوم دختران روزهای یکشنبه ساعت ۴ تا ۵:۱۵ عصر
  3. آزمایشگاه شیمی ۱ دختران روزهای یکشنبه ساعت ۴ تا ۵:۱۵
  4. آزمایشگاه زیست ۱ دختران روزهای سه شنبه ساعت ۴ تا ۵:۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا