اخبار مهمفیزیکمتوسطه اولمتوسطه دومهمایش

اولین همایش استانی فیزیک توسط پژوهش سرا و مراکز استعدادهای درخشان ایلام برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا، امروز مدیر پژوهش سرا؛ آقای نبوی نژاد به صورت سر زده از مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان و شهید بهشتی ایلام بازدید به عمل آوردند.

ایشان از نزدیک همراه با آقای عسگری نژاد رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل از کارگاه روش های تدریس در محیط اسکای روم بازدید به عمل آمد.

در ادامه طی جلسات برگزار شده با روسای مراکز استعدادهای درخشان سرکارخانم تیژه و آقای جمشیدیان مقرر گردید همایش استانی « فیزیک و کاربردهای آن در زندگی » برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم کل استان ایلام برگزار شود.
دانش آموزان محقق، پژوهشگر از هم اکنون مقالات علمی ، مروری و تحقیقی خود را نسبت به آخرین دست آوردهای علم فیزیک و اثرات کشفیات صورت گرفته بر زندگی بشری را به رشته تحریر درآورند.

این همایش برای ابتدای آبانماه برنامه ریزی شده و به زودی پوستر ، شیوه نامه آن منتشر خواهد شد. همچنین جهت توانمندسازی دانش آموز طی هفته های آتی کارگاه های آموزشی به صورت وبینار با موضوع آشنایی با روش های تحقیق و پژوهش توسط پژوهش سرا برگزار خواهد شد. گفتنی است همایش دانش آموزی به صورت وبینار و در محیط adobe connect برگزار خواهد شد.  کانالها ، وب سایت ها و اخبار ما را دنبال نمایید.

===================================================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا