اخبار مهمکارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی نرم افزار adobe connect برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا و با هدف توانمندسازی اساتید و مدرسان این مرکز جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ها و شرایط جاری جهت فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامت دانش آموزان کارگاه آموزشی نرم افزار adobe connect برای همکاران امروز دوشنبه ۷ مهر در محل پژوهش سرا برگزار شد.

در این کارگاه اساتید مرکز با روش تدریس مجازی با استفاده از این نرم افزار ، ارتباط با شرکت کنندگان و شیوه اجرای پرسش و پاسخ به صورت دو طرفه، ارائه به صورت powerpoint آشنا شدند. در این کارگاه آقایان مهدوی ، حقیار ، یاری ، دکتر بسطامی، سیدی و خانم ها نظری ، خیاط نظام و عالی پور حضور داشتند.

به کلیه دانش آموزانی که مایل به ارتباط با پژوهش سرا، شرکت در کارگاه ها ، دوره های آموزشی و همایش های مجازی هستند توصیه می شود نرم افزار adobe connect را دانلود و روی لب تاب و یا گوشی خود نصب نمایند. با ما همراه باشید.

کلیه مدیران مدارس و همکارانی که هر گونه سوال و راهنمایی در خصوص نرم افزارهای آموزشی مجازی ( شاد ، تولید محتوی ، skyroom ، adobe connect ، bigbluebutton ، zoom و …. ) دارند می توانند با مدیریت پژوهش سرا آقای نبوی نژاد جهت برگزاری کارگاه آموزشی و آموزش های لازم هماهنگی لازم را به عمل آورند.

=============================================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا