اخبار مهمکارگاه آموزشی

کارگاه یادگیری معکوس ویژه معلمان استان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، کارگاه یادگیری معکوس روز دوشنبه مورخ ۱۲ آبانماه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ به صورت مجازی توسط پژوهش سرا ، انجمن معلمان فیزیک استان ایلام و گروه توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان استان برگزار می شود.

کلاس معکوس (Flipped Classroom) شکل جدیدی از کلاسهای درسی حضوری است. در این کلاس‌ها فعالیت‌هایی که به‌طور سنتی در کلاس‌های درس انجام می‌شده مثل تدریس مطالب اصلی هر درس؛ در خانه توسط دانش آموزان انجام می‌شود.

دانش آموزان برای یادگیری محتوای دروس از ویدئوهای آموزشی استفاده می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را از طریق سامانه آموزش مجازی(شاد)، یوتیوب، سایت تد یا هر سیستم آموزش الکترونیکی تهیه کنند و فعالیت‌هایی که به‌طور سنتی در خانه انجام می‌شده مثل انجام تکالیف و پروژه‌های درسی در کلاس انجام می‌شود.  به این ترتیب کلاس می‌تواند مکانی برای تعامل با معلم و سایر دانش آموزان، یادگیری دانش آموزان از هم و انجام کار عملی به شکل گروهی باشد و می‌توان تحرک، نشاط و پویایی کلاس‌های درسی را افزایش داد.

‌«تدریس معکوس» یا «‌وارونه» روش‌ نوینی است که از سال ۲۰۰۴ میلادی به بعد مورد توجه دست اندرکاران تعلیم و‌ تربیت و به ویژه معلمان قرار گرفته است. معلمان همه مقاطع تحصیلی استان می توانند به صورت رایگان از این وبینار استفاده نمایند.

متقاضیان از طریق آدرس لینک http://nabavi.onlineforms.ir/Forms/39538 نسبت به ثبت نام در وبینار اقدام نمایند. ظرفیت کارگاه محدود می باشد.

آدرس لینک برگزاری: http://87.107.144.69/w5/

=============================================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا