ابتداییاخبار مهم

درخشش دانش آموزان ایلامی در رقابت های علمی کشور

کسب رتبه برتر کشوری دانش آموزان استان ایلام در نهمین جشنواره جابربن حیان در دوره ابتدایی

در مرحله کشوری نهمین جشنواره جابربن حیان در شهریوره ماه که به صورت مجازی برگزار گردید، یکی از طرح های دانش آموزان استان ایلام در جمع ۵ طرح برتر کشوری قرار گرفت.

   به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام ، مرحله کشوری نهمین جشنواره جابربن حیان که در شهریوره ماه به صورت مجازی برگزار گردید، استان ایلام ۶ طرح برتر برابر سهمیه تخصیصی به وزارت خانه ارسال نمود که پس از تشکیل نمایشگاه مجازی کشوری و داوری طرح ها ارسالی از سراسر کشور یکی از طرح های استان ایلام با ترکیب دانش آموزان « فاطیما اله مرادی ، روژان شجاع و حدیث نقی بخت » در جمع ۵ طرح برتر کشوری قرار گرفت.

 این طرح  از نوع پروژه آزمایش و با موضوع اکسیر گیاهی ریزش مو در هفته ملی پژوهش و در سطح ملی از دانش آموزان مجری طرح تجلیل به عمل خواهد آمد .

در این جشنواره ۲۲۰۰۰ دانش آموز و ۱۵۰ مدرسه ابتدایی استان به عنوان مدارس مجری حضور داشتند و بالغ بر ۱۵۰۰ اثر ارزشمند و با موضوعات مختلف ارائه گردید که ۱۶۰ طرح راه یافته به مرحله استانی به نحوه شایسته مورد تقدیرقرار گرفت.

   لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا مرحله استانی و کشوری نهمین جشنواره جابربن حیان در دوره ابتدایی کاملا به صورت مجازی برگزار گردید .

مدیریت پژوهش سرا این موفقیت ارزشمند فرزندان استان در جشنواره جابربن حیان را به دانش آموزان ساعی، تلاشگر ، معلمان راهنما و والدین گرانقدر تبریک گفتند.

#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام#جشنواره_جابربن_حیان#ابتدایی#

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا