اخبار مهمانرژی های نوینکارگاه آموزشی

وبینار آشنایی با انرژی های نوین برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ وبینار آشنایی با انرژی های نوین و اهمیت آن در زندگی بشر شب سه شنبه مورخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ به صورت مجازی در فضای adobe connect برگزار می شود. این برنامه توسط پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و با همکاری بنیاد نخبگان استان و انجمن معلمان فیزیک برگزار می شود.

امروزه با توسعه تکنولوژی و رشد جمعیت مصرف‌گرا تامین انرژی پایدار، مطمئن و پاک از جمله چالش‌های اساسی جوامع بشری است. باتوجه به محدود بودن منابع تجدیدناپذیر و مشکلات زیست‌ محیطی ناشی از مصرف آن‌ ها، نخبگان و تصمیم‌ گیران کشورهای مختلف بر آن شده‌اند که دیگر منابع انرژی از جمله منابع تجدیدپذیر را به عنوان منبع انرژی آینده و پایدار انتخاب کنند و لزوم آشنایی و روش استفاده از آنها طی سال های آینده جز لاینفک زندگی همه ما خواهد شد. از همه دانش آموزان علاقه مند ، معلمان و والدین محترم جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آوریم.

مدرس استاد رحمت اله محبوب کارشناس ارشد رشته مهندسی انرژی های نوین و مدیر هنرستان آیت اله طالقانی ایلام

شرکت در این وبینار برای همه دانش آموزان ، فرهنگیان و والدین گرانقدر آزاد  است.

برای ثبت نام به لینک  http://nabavi.onlineforms.ir/Forms/38022  مراجعه و اطلاعات فرم درخواستی را تکمیل نمایید.

لطفاً ۱۵ دقیقه قبل از برگزاری وبینار آنلاین شده و از لینک زیر با کاربری member و یا regester user نام کاربری (کدملی ) و رمز ورود (کدملی) خودتان را وارد نموده و کلید Enter Room را بزنید. دقت نمایید اعداد را حتماً به انگلیسی وارد نمایید.

لینک ورود به وبینار:  http://87.107.144.69/k3

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #انجمن_معلمان_فیزیک_استان_ایلام
  • #بنیاد_نخبگان_استان_ایلام
  • #انرژی_های_نوین
  • #وبینار_آموزشی
  • #دانش_آموزی

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا