اخبار مهمانرژی های نوینکارگاه آموزشی

وبینار انرژی های نوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا ؛ نظر به اهمیت انرژی های نوین در سرنوشت آینده فرزندان مان و نقش و جایگاه آن در زندگی کنونی وبینار آشنایی با انرژی های نوین با استقبال شرکت کنندگان در وبینار امشب سه شنبه ۱۸ آذر ساعت ۲۰ تا ۲۱:۲۰ برگزار شد.آقای رحمت اله محبوب مدرس دوره نقش و اهمیت انرژی های نوین را تشریح و به بررسی انرژی های تجدید پذیر خورشیدی ، بادی ، زمین گرمایی ، آبی و زیست توده پرداختند. در این وبینار دانش آموزان و همکارانی از سایر استانهای کشور حضور داشتند.

انتظار می رود با توجه به ضرورت و اهمیت انرژی های نوین در زندگی آینده رابطین و دانش آموزان عزیز در مدارس خود انجمن های علمی پژوهشی دانش آموزی را تشکیل دهند و آثار پژوهشی و تحقیقی خود را برای شرکت در همایش کشوری و جشنوراه ها ارسال نمایند.

پژوهش و تحقیق کلید حل مشکلات هر جامعه ای است و ضرورت آشنایی با روش های پژوهشی سبب تحرک ، پویایی و نشاط در جامعه و کلید پیشرفت کشور خواهد بود لذا از همه مدیران، معلمان ، والدین و دانش آموزان درخواست می شود با مشارکت در برنامه های پژوهش سرا ما را در کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزی یاری نمایید.

آقای نبوی نژاد مدیریت پژوهش سرا اعلام کردند این برنامه در راستای گرامیداشت هفته پژوهش در حال برگزاری است و از فردا وبینارهای مختلفی به شرح زیر برگزار خواهد شد.

  1. وبینار آشنایی با نرم افزار فلوگوریتم ( در این محیط می توانید به سادگی به هر زبان برنامه نویسی کد نویسی کنید. ) چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ساعت ۲۰
  2. وبینار مهارت های سخنرانی به صورت لایو زنده در محیط شاد از طریق کانال پژوهش سرا ساعت ۱۹ شب پنجشنبه ۲۰ آذر
  3. وبینار آشنایی با تلسکوپ ها و نقش آنها در زندگی بشر و وبینار آشنایی با پژوهشگری در علوم اجتماعی در هفته آینده برگزار خواهند شد.

در پایان از زحمات جناب آقای محبوب مدرس وبینار و مدیریت هنرستان آیت اله طالقانی سپاسگزاریم. گواهی همکاران شرکت کننده در وبینار صادر شده و با ارسال پیامک به آیدی ssnabavi6 در شاد برای آنان ارسال می گردد.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #وبینار_آموزشی
  • #هفته_پژوهش
  • #انرژی_های_نوین

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا