اخبار مهم

راهنمای شرکت در وبینارهای زنده در پیام رسان شاد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا ، وبینارهای لایو زنده از امروز در محیط شاد کانال پژوهش سرای استان برگزار می شوند. برای شرکت در این وبینارها فقط کافی است نسخه نرم افزار شاد را دریافت و روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود نصب نمایید. افرادی که لب تاب دارند می توانند با نصب نرم افزار شبیه ساز اندروید به نام  BlueStacks نرم افزار شاد را در آن محیط اجرا و لایو های زنده را ببینید.

از همه معلمان ، والدین و دانش آموزان سراسر استان تقاضا می شود به کانال پژوهش سرا در شاد بپیوندند. برای پیوستن به شاد نیازی به احراز هویت نیست و همه اقشار جامعه بدون احراز هویت می توانند از خدمات این پیام رسان همانند وات ساپ، ایتا ، تلگرام استفاده نمایند. شما می توانید در لایوهای زنده ، همایش ها، ارسال و دریافت پیام ، فایل و …  به دوستان تان و … را به اشتراک بگذارید.

امروز پنجشنبه ساعت ۱۹ تا ۲۰ وبینار زنده مهارت های سخنرانی با حضور مهندس موسوی برگزار می شود برای شرکت کنندگان در وبینار گواهی شرکت در وبینار صادر می گردد. در پایان وبینار لینکی جهت صدور درخواست گواهی وبینار قرار داده می شود که به مدت ۱۰ دقیقه در اختیار شرکت کنندگان در وبینار تنها قرار می گیرد.

برای دانلود نرم افزار شاد تحت اندروید به وب سایت برنامه به نشانی https://shad.ir/   مراجعه نمایید. در فیلم آموزشی زیر روش نصب و پیوستن به کانال شاد پژوهش سرا آموزش داده شده است. لینک مستیم کانال شاد پژوهش سرا   https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97   و برای پیدا کردن کانال پژوهش سرا در شاد در بخش جستجوی پیام ها عبارت pjilam97 را جستجو نمایید و پس از انتخاب کانال گزینه پیوستن به کانال را بزنید.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #وبینار
  • #مهارت_های_سخنرانی
  • #هفته_پژوهش

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا