اخبار مهم

وبینار مهارت های سخنرانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ اولین لایو زنده با عنوان مهارت های سخنرانی امشب ۲۰ آذرماه با حضور مهندس موسوی برگزار شد. این وبینار به هدف ارتقاء مهارت های کلامی و ترویج مهارت های سخنوری به مناسبت هفته پژوهش اجرا گردید. در این برنامه روش آغاز سخنرانی ، ویژگی های یک سخنرانی خوب ، روش پایان سخنرانی و نکات لازم جهت تقویت مهارت های کلامی با نگاهی به تاریخچه موضوع مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

از استان ایلام شرکت کنندگانی از شهرستانهای ایلام ، ایوان ، آبدانان ، دره شهر ، چرداول ، دهلران ، موسیان ، ملکشاهی ، چوار ، مهران ، هلیلان حضور داشتد همچنین در این برنامه میهمان هایی از استانهای مختلف کشور ( خراسان رضوی – همدان – آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ) حضور داشتند. طبق نظرسنجی انجام شده بعد از وبینار ۸۸ درصد شرکت کنندگان از محتوی وبینار، صدا ، تصویر و شیوه ی برگزاری آن اعلام رضایت نمودند.

از شنبه ۲۲ آذرماه هر شب ساعت ۲۰ تا ۲۰:۱۵ دقیقه ( ۸ تا ۸:۱۵ شب) لایو زنده تشریح فرآیند تحقیق و پژوهش توسط استاد حقیار برگزار می شود دانش آموزان و علاقه مندان به تحقیق و پژوهش می توانند با پیوستن به کانال پژوهش سرا در شاد در این برنامه شرکت نمایند.

اساس پیشرفت هر جامعه ای به میزان تحقیقات و پژوهش های آن جامعه به صورت کاربری وابسته است. جامعه ای که بتواند مسئله و مشکلات پیش روی خود را به درستی شناسایی و بر روی آنها تحقیق و پژوهش نماید مسیر توسعه ، پیشرفت و خودکافی را طی خواهد کرد.

افرادی که به مهارت های پژوهشی آگاه شوند می توانند افرادی موفقی در هر پست مقامی در زندگی خود شوند.

بی صبرانه منتظر پیوستن دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کانال شاد پژوهش سرا هستیم.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #وبینار_آموزشی
  • #هفته_پژوهش
  • #مهارت_های_سخنوری

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا