اخبار مهمپژوهش

فراخوان چالش پژوهشی هفته

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا؛ و بر اساس آمارهای موجود استان ایلام قریب یکصد هزار دانش آموز و با احتساب والدین و معلمان بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت مرتبط با دانش آموزان در استان وجود دارد. از سویی دانش آموزان استان ایلام از با استعدادترین و مستعدترین دانش آموزان کشور بوده که همواره نتایج درخشان حضور آنها در المپیادها و مسابقات علمی و جشنواره های مختلف این را به اثبات رسانده است. لذا جهت شناسایی ، کشف و هدایت دانش آموزان سراسر استان نیازمند ایده های خلاقانه و راه کارهای عملی همه پژوهشگران ( دانش آموزان – معلمان و والدین ) هستیم. از سویی پژوهشگران با مسئله یابی و کشف مشکلات در جامعه با تحقیق و پژوهش در صدد رفع آنها و یا ارائه راهکارها و راه حل هایی علمی و عملی برای رسیدن به نقطه هدف هستند.

لذا از همه دانش آموزان پژوهشگر استان ایلام دعوت می شود جهت پیوستن دانش آموزان کل استان به کانال پژوهش سرا ایده های عملی و قابل انجام خود را برای آیدی @ssnabavi6  ارسال نمایند. به ایده های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

لطفاً مانند افراد منفعل و خنثی به خواندن پیام ها و عبور از کنار آنها گذر نکنید. ممکن است هر دانش آموزی دارای استعدادی منحصر به فردی بوده که در صورت کشف ، هدایت و پژورش آن می تواند توانمندی های خود را بروز و سبب ارتقاء کارایی ، بهروری و شکوفایی خلاقیت در او شویم.

از والدین محترم ، معلمان گرانقدر ، دانش آموزان عزیز و مدیران توانمند انتظار داریم بچه ها را با کانال پژوهش سرا آشنا نمایید. برای استفاده از شاد حتماً نیازی نیست معلم یا دانش آموز باشید. دسترسی به کانال شاد پژوهش سرا برای همه احاد جامعه با نصب این پیام رسام مقدوم است.

از معلمان گرانقدر کل استان ایلام درخواست می شود با قرار دادن لینک کانال پژوهش سرا در شاد دانش آموزان را تشویق به حضور در کانال پژوهش سرا نمایند.

از والدین محترم کل استان ایلام درخواست می شود با معرفی لینک کانال پژوهش سرا در شاد به اقوان و نزدیکان خود دیگران را تشویق به عضویت در کانال پژوهش سرا نمایند.

آیدی کانال پژوهش سرا در شاد پژوهش سر pjilam97 و یا آدرس مستقیم https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97  می باشد.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #هفته_پژوهش
  • #چالش_هفته_پژوهش

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا