اخبار مهمجشنوارهمسابقهنانوفناوری

امشب همزمان با شب یلدا مراسم اختتامیه مسابقه نانو را معرفی کن برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام ؛ اولین دوره مسابقه علمی – پژوهشی « نانو را معرفی کن» به مناسبت هفته پژوهش توسط پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام و پژوهش سرای دکتر شمسی پور کرمانشاه و با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان ایلام ، مدرسه تیزهوشان فرزانگان ایلام ، مدرسه نمونه دولتی فضیلت ایلام و مدرسه شهید صابری ایلام برگزار گردید.

در این رقابت علمی ۱۹۲ اثر در سه محور نقاشی ، فیلم و گزارش کوتاه علمی با موضوع معرفی فناوری نانو و کاربردهای آن در زندگی به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید. آثار ارسالی از  استانهای ایلام ، کرمانشاه ، بوشهر ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، تهران ، فارس ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به دبیرخانه مسابقه ارسال شده اند.

طبق برنامه آثار داوری شده اند و امشب همزمان با شب یلدا با حضور مسئولین آموزش و پروش استانهای مختلف کشور نتایج مسابقه به صورت زنده پخش می شود از همه شرکت کنندگان همراه با خانواده محترم و عموم مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آوریم.

زمان: یکشنبه ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۰ از طریق وبینار در محیط adobe connect و کانال پژوهش سرا در شاد

مراسم به صورت زنده در محیط adobe connect به نشانی زیر پخش می شود.

http://87.107.144.69/n20/

همچنین همزمان مراسم به صورت زنده در کانال پژوهش سرای استان ایلام به نشانی pjilam97 در شاد و یا لینک مستقیم کانال پژوهش سرا https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97 در شاد برگزار خواهد شد.

 

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #هفته_پژوهش
  • #اختتامیه
  • #مسابقه_نانو_را_معرفی_کن
  • #نانوفناوری

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا