اخبار مهمجشنوارهخوارزمیکارگاه آموزشینانوفناوری

وبینار آشنایی با جشنواره های متوسطه اول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، به درخواست مدیریت مدرسه متوسطه اول حضرت زینب (س) ایلام وبینار آشنایی با جشنواره های مقطع متوسطه اول دوشنبه ۲۲ دیماه از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ به صورت مجازی برگزار شد.

در این وبینار آقای ابدان کارشناس آموزش متوسطه اول اداره کل به نقش و اهمیت جشنواره نوجوان خوارزمی و زمانبندی آن اشاره نمودند و به صورت عملی شیوه ثبت نام دانش آموزان در پنل کاربری همکارا را نشان دادند. جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و در محورهای زیر برگزار می شود. دانش آموزان و همکاران علاقه مند می توانند با عضویت در کانال جشنواره نوجوان خوارزمی در شاد به نشانی @nojavan_kharazmi از نمونه آثار و اطلاعات بیشتری بهرمند شوند. مهلت ثبت نام و ارسال آثار در مرحله شهرستان تا ۱۵ بهمن ماه از طریق مراجعه به سایت همگام و از پنل شخصی دانش آموزان در بخش ثبت نام جشنواره ها انجام می شود.

  1. پژوهش – تمامی دروس – پایه هفتم ، هشتم ، نهم – شرکت به صورت گروهی ۲ نفره
  2. دست سازه – تمامی دروس – پایه هفتم ، هشتم ، نهم – شرکت به صورت انفرادی و گروهی
  3. زبان و ادبیات فارسی – نگارش و فارسی – پایه هفتم ، هشتم ، نهم – شرکت به صورت انفرادی
  4. زبان خارجه -انگلیسی  – پایه نهم – شرکت به صورت گروهی ۲ نفره
  5. فعالیت های آزمایشگاهی – علوم تجربی – پایه نهم – شرکت به صورت گروهی ۲ نفره
  6. بازارچه کسب و کار – تمام دورس – پایه هفتم ، هشتم ، نهم – شرکت به صورت گروهی

در ادامه جلسه خانم مهندس عبداللهی کارشناس نانوفناوری پژوهش سرا ؛ مسابقات، المپیادها و همایش های کشوری نانو را معرفی و تبیین نمودند. روبدادهای این حوزه عبارتند از:

  1. المپیاد کشوری علوم و فناوری نانو – ویژه دانش آموزان نهم به بالا
  2. جشنواره کشوری علوم و فناوری نانو – ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در محورهای آثار هنری ( نقاشی – داستان – کاردستی – عکاسی – فیلم و انیمیشن ) – بازی و سرگرمی ( بازی دیجیتال – غیردیجیتال ) – محصول نرم افزاری آموزشی – طراحی محصول – مقالات ( پژوهشی – مروری ) – ایده پردازی – کارسازه
  3. مسابقه کشوری توانمند
  4. همایش کشوری نانوآموزان زاگرس تا خلیج فارس

در پایان جلسه آقای نبوی نژاد مدیریت پژوهش سرا دستاوردهای پژوهش سرا را معرفی و نقش اثر گذار جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراها با هدف شناسایی ، هدایت و پرورش استعدادهای دانش آموزی پرداختند. دومین جشنواره کشوری علمی پژوهش در محورهای ادبیات فارسی – نجوم – نانوفناوری – زیست فناوری – سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی – کدنویسی – گیاهان دارویی – فضایی و حمل و نقل پیشرفته – انرژی های نوین برگزار خواهد شد. دبیران و دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند در این مسابقات از طریق مراجعه به وب سایت همگام و از منوی ثبت نام جشنواره ها و مسابقات در پنل شخصی دبیران و دانش آموزان اقدام نمایند. مهلت ثبت نام تا هفته سوم اسفندماه ۱۳۹۹ تعیین شده است.

آقای نبوی نژاد در ادامه افزودند: دوره های مهارت محور پژوهش سرا با هدف توانمندسازی دانش آموزان و معلمان به صورت مجازی برگزار می شوند لذا از همه معلمان و دانش آموزان علاقه مند جهت شرکت در این دوره ها دعوت به عمل می آوریم. جهت ثبت نام به وب سایت پژوهش سرا به نشانی psi1.ir مراجعه نمایید و از منوی ثبت نام در دوره ها ، وارد دوره مورد نظر خود شده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

آقای نبوی نژاد از همه دانش آموزان ، معلمان و والدین گرانقدر جهت عضویت در کانال شاد پژوهش سرا به نشانی pjilam97 و یا لینک مستقیم https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97 دعوت به عمل آوردند.

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
با توجه به محدودیت ظرفیت در ایجاد کانال در وات ساپ کانال سوم ایجاد شده.
کانال وات ساپ۱: https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh
کانال وات ساپ۲ : https://chat.whatsapp.com/D2Sc25uwGEU2aW7ODZsIAv
کانال وات ساپ۳ : https://chat.whatsapp.com/EBrV9Jgvl3k2VZkW0PoPyR
اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CFzkDBuJWD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا