اخبار مهم

ثبت نام المپیادهای علمی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ با ابلاغ بخشنامه شماره ۴۳۸ / ۴۶۰ مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش ، ثبت نام المپیادهای دانش آموزی آغاز و تا ۲۷ دیماه ادامه دارد. المپیادهای کشوری در رشته های کامپیوتر ، جغرافیا ، علوم زمین، شیمی ، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت و ادبی ویژه همه دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم سراسر کشور برگزار می شوند.

مرحله اول المپیاد به صورت آزمون هماهنگی و طبق جدول زمانی بخشنامه در هفته پایانی بهمن ماه برگزار می شود. مرحله دوم المپیاد در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ پس از آن مرحله سوم با حضور ۴۰ برگزیده کشوری به صورت اردوی یک هفته ای در شهریورماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار و به صورت متوسط ۸ مدال طلا ، ۱۶ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز بین همه نفرات توزیع می شود. در مجموع ۱۲ محور المپیاد ۵۰۰ مدال بین دانش آموزان برگزیده توزیع خواهد شد.

از جمله تسهیلات مدال آوران کشوری المپیاد ، ادامه تحصیل بدون شرکت در کنکور سراسری در گرایش های رشته ای که کسب مدال صورت گرفته و در صورت کسب موفقیت در المپیاد جهانی بدون کنکور هم شرایط تحصیل در رشته پزشکی برقرار است. ضمناً تسهیلات نقدی و امتیازات بنیاد نخبگان برای مدال آوران در نظر گرفته شده است که برای آشنایی بیشتر می توانید متن بخشنامه را که پیوست خبر است مطالعه نمایید.

ثبت نام در المپیادها با مراجعه به وب سایت همگام به نشانی http://hamgam.medu.ir/portal/home.php?r=login و وارد کردن نام کاربری که همان کد ملی است و رمز ورود که از مدیر مدرسه دریافت می نمایید، از منوی ثبت نام المپیاد انجام می باشد.

المپیاد فرصتی است برای محک زدن اطلاعات و دانش علمی خود که در طول تحصیل کسب نموده اید. برای دانلود و مشاهده بخشنامه المپیاد روی لینک زیر کلیک نماید.

شیوه نامه المپیادهای علمی سال تحصیلی ۱۳۹۹۱۴۰۰

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
با توجه به محدودیت ظرفیت در ایجاد کانال در وات ساپ کانال سوم ایجاد شده.
کانال وات ساپ۱: https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh
کانال وات ساپ۲ : https://chat.whatsapp.com/D2Sc25uwGEU2aW7ODZsIAv
کانال وات ساپ۳ : https://chat.whatsapp.com/EBrV9Jgvl3k2VZkW0PoPyR
اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CFzkDBuJWD

برای مشاهده روش ثبت نام فیلم آموزشی زیر را ببینید:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا