اخبار مهم

۳ وبینار علمی آموزشی پنجشنبه برگزار شدند.

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای، با هدف انتقال تجارب و دانش افزایی سه وبینار آموزشی روز پنجشنبه ۲ بهمن به شرح زیر برگزار شدند.

وبینار اول با عنوان خلاقیت در آزمایشگاه از ساعت ۳ تا ۴:۳۰ برگزار شد. وبینار با پیام دکتر رشیدی و با تاکید بر اهمیت فعالیت های آزمایشگاهی در تعمیق یادگیری آغاز گردید و در ادامه مدرس وبینار آقای اسماعیل زاده تجربیات خود را در خصوص ارتقاء عملکرد و ایجاد خلاقیت در آزمایشگاه علوم معرفی نمودند. این وبینار با حضور ۲۷۵ شرکت کننده و به همت پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، گروه آزمایشگاه علوم تجربی شهرستان ایلام ، انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان ایلام ، اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران و گروه آموزشی علوم تجربی استان ایلام برگزار گردید.

وبینار دوم با عنوان « آموزش در فیزیک » از ساعت ۵ تا ۷ عصر برگزار شد. در این وبینار همکاران فیزیک کشور تجازب علمی و آزمایشگاهی خود را به اشترک گذاشتند. وبینار با حضور ۹۵ شرکت کنندگاه توسط انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان فارس، ایلام و اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران ( اتحادیه ) برگزار شد.

وبینار سوم با موضوع معرفی جشنواره ها و مسابقات علمی آموزشی دانش آموزی ویژه مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان ایلام از ساعت ۸ تا ۹ شب برگزار گردید. در این وبینار جشنواره علمی پژوهشی – پژوهش سراها ، المپیادها ، مسابقات و برنامه همایش های تشریح گردید

جهت دانلود وبینار آموزشی فیزیک روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://s16.picofile.com/file/8422336184/%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1_%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C_%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9_0_0.mp4.html

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
با توجه به محدودیت ظرفیت در ایجاد کانال در وات ساپ کانال سوم ایجاد شده.
کانال وات ساپ۱: https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh
کانال وات ساپ۲ : https://chat.whatsapp.com/D2Sc25uwGEU2aW7ODZsIAv
کانال وات ساپ۳ : https://chat.whatsapp.com/EBrV9Jgvl3k2VZkW0PoPyR
اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CFzkDBuJWD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا