اخبار مهم

با حضور دکتر رشیدی دومین جلسه کمیته اجرایی جشنواره علمی پژوهشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام ، با هدف تبیین دومین جشنواره علمی پژوهشی و دستآوردهای دانش آموزی جلسه کمیته اجرایی در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و با حضور دکتر رشیدی برگزار شد.

آقای دکتر رشیدی با تاکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش و نقش پژوهشگران در حل مشکلات ملی ، این جشنواره را فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعدادهای دانش آموز دانستند.

ایشان در ادامه افزودند: این جشنواره در ده گرایش و در رشته های ۱- ادبیات و علوم انسانی ۲- زیست فناوری ۳- نجوم ۴- سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ۵- نانوفناوری ۶- گیاهان دارویی ۷- انرژی های نوین ۸- آزمایشگاه علوم تجربی ۹- فناوریهای حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته ۱۰- کدنویسی در سه مقطع ابتدایی دوره دوم ، متوسطه اول ، متوسطه دوم نظری و کاردانش و فنی حرفه ای برگزار می شود.

در ادامه افزودند: از مدیران و معلمان فعال و دانش آموزان برگزیده هر مرحله طی مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد و خواستار همراهی مدیران و معلمان شهرستان در شناسایی ایجاد زمینه بروز استعدادهای دانش آموزی شدند.

همکاران عزیز جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و خلق تجربه دلپذیر کاوشگری پیشنهاد می شود بخشی از نمره مستمر دانش آموزان را به ثبت نام در این جشنواره و ارسال اثر اختصاص دهند.

همکاران به تفکیک مسابقه می توانند با تخصیص بخشی از نمره مستمر درس مربوطه، به شکوفایی خلاقیت دانش آموزان کمک نمایند.

  • مسابقه ادبیات و علوم انسانی:  دبیران ادبیات متوسطه اول و دوم و آموزگاران پایه های چهارم تا ششم
  • مسابقات زیست فناوری ، سلولهای بنیادی و گیاهان دارویی : دبیران علوم متوسطه اول ، دبیران زیست شناسی متوسطه دوم و آموزگاران ابتدایی پایه چهارم تا ششم
    مسابقات نجوم ، نانوفناوری ، انرژی های نوین و آزمایشگاه علوم تجربی: دبیران علوم تجربی متوسطه اول ، دبیران فیزیک ، شمیی ، زیست شناسی ، همکاران فنی در هنرستانها و آموزگاران پایه چهارم تا ششم
  • مسابقه کدنویسی همکاران درس کاروفناوری متوسطه اول ، دبیران درس برنامه نویسی متوسطه دوم و هنرستان و کار و دانش و آموزگاران ابتدایی پایه چهارم تا ششم

مهلت ثبت نام در این مسابقات از طریق سایت همگام توسط دانش آموزان علاقه مند تا ۲۲ اسفندماه می باشد. برای دریافت راهنمای ثبت نام ، شیوه نامه و پوستر مسابقات به لینک http://psi1.ir/1399/11/21/festival99/ در سایت پژوهش سرا مراجعه نمایید.

در پایان جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه های خویش پرداختند و بر نقش موثر مدیران در این رابطه تاکید نمودند.

با انتشار کانال پژوهش سرا در کلاس های درسی ، بین دوستان خود ما را در کشف استعدادهای دانش آموزی یاری نمایید.

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا