اخبار مهمثبت نامثبت نام دوره هاجشنوارهمسابقه

اطلاعیه : قابل توجه ثبت نام شدگان در جشنواره علمی پژوهشی

به اطلاع کلیه ثبت نام شدگان در جشنواره علمی – پژوهشی و دستاوردهای دانش آموزی می رسانیم فرصت بارگذاری و ارسال آثار برای شرکت در این دوره از مسابقات حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ می باشد. از محققان و پژوهشگران جوان که در این جشنواره شرکت نموده اند تقاضا می شود بر روی آثار خود اقدامات پژوهشی را انجام دهید و پس از آماده شدن اثر همراه با مستندات خواسته شده آنرا در سامانه همگام از ۱۳ فروردین به بعد بارگذاری نمایید. برای هر رشته از جشنواره گروه هایی جهت راهنمایی ، مشاوره و هدایت دانش آموزان به صورت مجازی در بستر پیام رسان ها ایجاد شده که در روزهای آتی لینک گروه ها در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

با توجه به طبیعت زیبای بهاری و وجود گیاهان دارویی غنی در منطقه استان ایلام ، از همه دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره درخواست می شود از گیاهان دارویی عکس های مختلفی تهیه و همراه با پژوهشی که بر روی گیاهان دارویی انجام می دهید آنرا برای جشنواره ارسال نمایید.

دومین جشنواره علمی – پژوهشی و دستاوردهای دانش آموزی در ۱۰ رشته زیر برگزار می شود و قریب ۴۰۰۰ دانش آموز از شهر ایلام و ۱۲۰۰۰ دانش آموزان از کل استان ایلام در این جشنواره برای رشته های مختلف ثبت نام نموده اند. این جشنواره در سه سطح شهرستان ، استان و کشوری برگزار می شود.

رشته های جشنواره : ۱- مسابقات کشوری ادبیات و علوم انسانی ، ۲- نانوفناوری ۳- گیاهان دارویی و طب ایرانی ۴- سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ۵- مسابقات آزمایشگاه علوم تجربی ۶- مسابقات کدنویسی ۷- نجوم ۸- فناوریهای حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته ۹- زیست فناوری ۱۰- انرژی های نوین برگزار می شوند. در این جشنواره دانش آموزان ابتدایی دوره دوم ( پایه چهارم ، پنجم ، ششم) ، متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای و کاردانش می توانند شرکت نمایند.

==============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
کانال وات ساپ۱: https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh
کانال وات ساپ۲ : https://chat.whatsapp.com/D2Sc25uwGEU2aW7ODZsIAv
کانال وات ساپ۳ : https://chat.whatsapp.com/EBrV9Jgvl3k2VZkW0PoPyR
اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CFzkDBuJWD

آیدی ارتباط با ادمین در پیام رسان شاد و ایتا :  ssnabavi6

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا