اخبار مهمکارگاه آموزشیکارگروه تخصصی

وبینار تغذیه در دوران کرونا برگزار شد

با حضور دکتر نچواک ( متخصص علوم تغذیه و رژیم درمانی و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه)

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و در راستای گرامیداشت روز جهانی تغذیه سالم وبینار « تغذیه در دوران کرونا » با حضور دکتر نچواک از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

آقای دکتر نچواک : با تاکید بر عوامل اثر گذار در شرایط کرونا بر سلامت و تشدید بیماری ، نکات مهمی در خصوص رژیم غذایی مناسب و بویژه برنامه ریزی مناسب برای تامین ویتامین D و استفاده از لبنیات و پرتئین در وعده های غذایی اشاره فرمودند.

ایشان تاکید کردند: صبحانه مهمترین وعده غذایی است که نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شود. ایشان خواب مناسب برای ارتقاء سیستم ایمنی و سلامت جامعه را مورد تاکید قرار داند. فیلم وبینار که حاوی نکات ارزنده ای برای همه احاد جامعه است جهت استفاده از لینک زیر در دسترس عموم قرار گرفته است.

برای دانلود و مشاهده فیلم وبینار از لینک زیر اقدام کنید:  https://www.aparat.com/v/Cc0Dp

پژوهش سرا محل کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی می باشند لطفاً با نشر برنامه های این مرکز ما را در یافتن دانش آموزان علاقه مند و مستعد یاری نمایید. دوستان خود را به کانال های اطلاع رسانی ما دعوت نمایید.

*از دبیران و همکاران و عموم مردم تقاضا می شود کانال پژوهش سرای استان را در کلاس های درسی جهت عضویت دانش آموزان علاقه مند به اشتراک بگذارید.*

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا