اخبار مهمکارگاه آموزشیکارگروه تخصصی

وبینار پخش زنده شاد توسط نرم افزار OBS برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ با هدف ارتقاء مهارت های حرفه ای معلمان و انتقال تجارب وبینار پخش زنده شاد از طریق نرم افزار OBS امروز برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا: برگزاری کارگاه های تعاملی همراه با انتقال تجارب و امکان به اشترک گذاری اطلاعات همکاران بستر رشد و شکوفایی دانش آموزان را فرام و بهره وری آموزش های مجازی را ارتقاء خواهد داد.

نرم افزار OBS که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد به کمک آن می توانید از طریق لب تاب یا رایانه شخصی صفحه مانیتور خود را در گروه کلاسی خود در شاد، لایو در اینستاگرام، لایو در آپارات و یا یوتیوپ را انجام دهید.

برای دانلود فیلم وبینار می توانید از طریق لینک روبرو مشاهده و دریافت نمایید:  https://www.aparat.com/v/5N4ni

ضمناً این مرکز پژوهشی جهت تولید محتوی الکترونیکی دوره هایی را ویژه همکاران در تابستان برگزار نموده که فایل های ویدئوی را از لیست پخش زیر قابل دریافت و مشاهده می باشند.

https://www.aparat.com/v/hpe3R?playlist=1089056&%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%DB%8C_%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C

همکاران گرانقدر با معرفی دانش آموزان خلاق، نوآور و ایده پردازی می توانید به شکوفایی استعداد آنان کمک نمایید. ضمناً در آیین نامه مدارس همکاران می توانند بخشی از نمره ارزشیابی مستمر را به فعالیت های پژوهشی دانش آموزان اختصاص دهند.

در پایان از زحمات آقای رشیدی مدیر پژوهش سرای آبدانان و مدرس محترم آقای مهندس قاسمی در برگزاری وبینار صمیمانه سپاسگزاریم.

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا