اخبار مهم

جلسه دفاع از طرح های جشنواره جوان خوارزمی برگزار شد

به میزبانی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام

به گزارش مدیر پژوهش سرای فرهیختگان؛ امروز جلسه دفاع از طرح های جشنواره جوان خورزمی به میزبانی پژوهش سرا برگزار شد.

این جلسه به حضور نماینده بنیاد نخبگان استان ایلام آقای دکتر خورشیدی، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آقای حیدری ، داوران تخصصی دانشگاه های استان ایلام و داوران تخصصی به صورت مجاز برگزار شد.

آقای نبوی نژاد افزودند: جلسه دفاع امروز شامل ۲ طرح پژوهشی فاطمه فیض اللهی و اسماء عزیزپناه با حضور داوران تخصصی جشنواره برگزار گردید.

طرح خانم فیض اللهی ساخت ژل ضدعفونی کننده بر پایه گیاهی از میوه نارس درخت بنه و طرح خانم عزیزپناه در خصوص اثرات کرونا بر استرس، اضطراب و … دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال صورت گرفته بود.

دانش آموزان در طول سال طرح ها و ایده های پژوهشی خود را می توانند در پژوهش سراها و یا پژوهشکده های تحقیقاتی پیگیری و دنبال نموده و پس از کسب نتایج می توانند آنها را در قالب ارائه گزارش علمی به جشنواره جوان خوارزمی ارسال نمایند.

گفتنی است کسب مقام در جشنواره جوان خوارزمی دارای امتیاز در کنکور سراسری بوده و شرکت در جشنواره به عنوان رزومه علمی پژوهشی محسوب می شود.

مدیر پژوهش سرا افزودند: فردا نیز جلسه دفاع از سه طرح دعوت شده به مصاحبه با حضور داوران تخصصی و مسئولین جشنواره برگزار خواهد شد. از استان ایلام جمعاً ۵ طرح به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند که از این تعداد ۳ طرح از شهرستان ایلام ، ۱ طرح از شهرستان چوار و ۱ طرح از شهرستان دهلران به مرحله مصاحبه دعوت شدند.

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا