اخبار مهم

افتخار آفرینی فرزندان ایلام در مسابقه ملی توانمند

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان چهارمین دوره مسابقه ملی توانمند به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در استان تهران از سوم تا پنجم آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام اظهار کردند: این مسابقه با حضور ۷۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور از بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز و دانش آموزان بر اساس برنامه زمانبندی فعالیت های آزمایشگاهی را در منزل انجام و گزارش فعالیت ها را ارائه می نمودند.

پس از دو مرحله رقابت علمی کشوری در مرحله نهایی استان ایلام سه برگزیده به مرحله نهایی این دوره از مسابقات اعزام نمود که در پایان دو روز رقابت فشرده فرزندان استان بر قله های موفقیت ایستادند.

وی افزود: ۴۲ نفر به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها راه یافتند که در دو محور عمومی و تخصصی دانش آموزان به رقابت پرداختند.

پس از پایان مسابقه و با برگزاری اختتامیه جشنواره نمایندگان استان در قالب تیم های زیر موفق به کسب مقام کشوری چهارمین مسابقه ملی توانمند شدند.

تیم ژینوس – عسل ضیایی از شهرستان ایلام مقام اول کشوری

تیم نانوآموزان زاگرس – سیددانیال موسوی و محمدحسین یاسمی مقام دوم کشوری

مدیر پژوهش سرای فرهیختگان این موفقیت بزرگ را که حاصل تلاش مدرس برجسته پژوهش سرا سرکار خانم مهندس عبداللهی، دانش آموزان کوشا و حمایت خانواده های محترم این عزیزان است به جامعه استان ایلام تبریگ گفتند.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/nabavi1360
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا