اخبار مهمفیزیکمسابقههمایش

فراخوان دعوت به داوری شفاهی آثار بخش مقاله نویسی

دومین همایش سالیانه فیزیک

به گزارش دبیرخانه دومین همایش استانی فیزیک، آثار زیر به مرحله داوری شفاهی بخش گزارش علمی همایش راه یافته اند. لذا از افراد مشروحه زیر جهت شرکت در جلسه دفاع که به شرح زیر برگزار می شود دعوت به عمل می آوریم. لازم است دانش آموزان عزیز پاورپوینت دفاعیه خود را در حد ارائه ۱۰ دقیقه ای از فعالیت گزارش پژوهشی خودتون آماده ارائه نمایید و در پایان به سوالات داوران همایش پاسخ دهید. این بخش ۲۰ امتیاز را شامل می شود

نفرات دعوت شده به مرحله مصاحبه شفاهی گزارش علمی:

  1.  سایان آذیش – ساعت دفاع ۲۰
  2. زهرا عبدی – ساعت ۲۰:۱۵
  3. هلیا خسروی – ساعت ۲۰:۳۰
  4. پریا شمسی نهال – ساعت ۲۰:۴۵
  5. یسنا قیصریان – ساعت ۲۱
  6. نگار معظمی – ساعت ۲۱:۱۵
  7. سحر و سارا احمدی زاد – ساعت ۲۱:۳۰
  8. پرنیان علیزاده – ساعت ۲۱:۴۵

دقت نمایید با توجه به ادامه بررسی و داوری آثار ممکن است نفرات دیگری برای ارائه شفاهی دعوت شوند. جلسه دفاع از طرح ها به صورت مجازی به شرح  زیر برگزار می شود.

  1. بستر برگزاری اسکای روم به نشانی :  https://www.skyroom.online/ch/ssnabavi6/conference
  2. نام کاربری: کد ملی دانش آموزان که به صورت اعداد انگلیسی وارد کنید
  3. رمز عبور: کد ملی دانش آموزان که به صورت اعداد انگلیسی وارد کنید
  4. روز برگزاری سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ طبق زمانبندی اعلام شده بالا
  5. لازم است عزیزانی که جلسه دفاع دارند فایل powerpoint و pdf دفاعیه را قبل از ساعت ۸ برای دبیرخانه همایش به آیدی  @physic_ilam ارسال نمایید.
  6. زمان ارائه هر گروه ۱۰ دقیقه همراه با ۵ دقیقه هم پرسش و پاسخ خواهد بود.
  7. لازم است همه شرکت کنندگان راس ساعت ۷ با نام کاربری وارد وبینار شده و تست صدا و تصویر و ارائه را انجام دهند.

اختتامیه همایش دانش آموزی فیزیک روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه طی اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/nabavi1360
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا