اخبار مهمتور علمی

به مناسب گرامیداشت دهه فجر تور علمی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، تور علمی بازدید از پژوهش سرا برگزار شد.

آقای نبوی نژاد افزودند: این تور علمی با حضور دانش آموزان پایه چهارم دبستان غیردولتی مهرنگ روز سه شنبه ۱۲ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ با رعایت پرتوکل های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: پژوهش سراها با ایجاد فرصت های ناب یادگیری در دانش آموزان علاقه مند ضمن شناسایی استعدادهای آنان ، زمینه رشد و شکوفایی استعداد آنها را در دوره های مهارت محور ، مسابقات علمی پژوهشی و جشنواره های کشوری فراهم می نماید.

مدیر پژوهش سرا اظهار داشت: والدین، مدیران و همکاران فرهنگی با سوق دادن دانش آموزان به سمت جشنواره علمی پژوهشی زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای آنان را می توانند فراهم نمایند و *پژوهش سرا به عنوان مکمل فعالیت های مدرسه* می تواند در کنار دانش آموزان پژوهشگر استعداد آنان را شکوفا نماید.

هم اکنون پژوهش سرا به شدت با کمبود نیروهای متخصص روبرو است و امیدواریم مسئولین امر با اتخاذ تصمیمات صحیح و اهمیت به استعدادهای دانش آموزی این فرصت ناب را از بچه های این شهر دریغ ننمایند.

لینک شیوه نامه ها و بخشنامه مسابقات کشوری در رشته های یازده گانه ( ۱- ادبیات و علوم انسانی ۲- زیست فناوری ۳- سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ۴- انرژی های نوین ۵- نانوفناوری ۶- نجوم ۷- آزمایشگاه علوم تجربی ۸- رباتیک ۹- کدنویسی ۱۰- گیاهان دارویی و طب ایرانی ۱۱- حمل و نقل پیشرفته و فناوری های حوزه فضایی ) : https://psi1.ir/festival/

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/nabavi1360
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا