اخبار مهمتور علمی

حضور دانش آموزان علاقمند مدرسه شهدای مهران در پژوهش سرا

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ با هماهنگی قبلی رابط پژوهشی مدرسه متوسطه اول شهدای مهران سرطاف از مجموعه پژوهش سرا بازدید به عمل آمد. در این بازدید دانش آموزان برگزیده مدرسه با فضای آزمایشگاه های این مرکز آشنا شدند و برنامه مسابقات و جشنواره های پیش رو را بررسی و در ادامه با حضور در پژوهشگاه شیمی، بخش هایی از آزمایش های درس علوم خود را به صورت عملی مشاهده و تجربه کردند.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ پژوهش سرا به عنوان مکمل مدرسه موقعیت یادگیری را برای دانش آموزان مستعد با برگزاری رویدادها، المپیادهای علمی، مسابقات و جشنواره های دانش آموزی را فراهم می آورد. در این مرکز امکان دسترسی دانش آموزان به آخرین یافته های علمی فراهم و زمینه آزمایش خلاقیت ها و ایده های دانش آموزی محیا می باشد.

هم اکنون رویدادهای زیر در حال برگزاری است که از همه دانش آموزان شهرستان جهت شرکت در این رویدادهای علمی دعوت به عمل می آوریم.

۱- سومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهشسراهای  و دستاوردهای دانش آموزی که در ۱۱ رشته و بیش از ۶۰ گرایش برگزار می شود. دانش آموزان علاقه مند پایه چهارم تا دوازدهم می توانند از طریق سامانه همگام مدرسه در هر تعداد رشته ای که علاقه مند هستند ثبت نام و آثار خود را به مسابقه ارسال نمایند. مهلت ثبت نام تا ۲۷  اسفندماه و مهلت ارسال اثر تا پایان فرودین ۱۴۰۱ می باشد:

https://hamgam.medu.ir/portal/home.php?r=login

صفحه ویژه جشنواره علمی پژوهشی در سایت پژوهش سرا:

۲- دومین همایش دانش آموزی نانوآموزان زاگرس تا خلیج فارس ( ویژه همه دانش آموزان مقاطع تحصیلی  ) مهلت ارسال آثار تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق لینک زیر آثارتون را ارسال نمایید:  https://b2n.ir/w04929

صفحه اختصاصی همایش نانوآموزان در سایت پژوهش سرا: https://psi1.ir/nano/

۳- دومین جشنواره زیست شناسی استان ایلام ( ویژه دانش آموزان متوسطه دوم نظری شاخه تجربی) مهلت ارسال آثار تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق ارسال آثار به آیدی pjilam97_1 در شاد.  صفحه ویژه جشنواره در سایت پژوهش سرا:  https://psi1.ir/zist/

از زحمات آقای عزیززاده دبیر علوم تجربی و رابط مدرسه شهدای مهران سرطاف تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

با ما به روز باشید.

دوستان و آشنایان خود را به کانالهای ما دعوت نمایید.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا