اخبار مهمپسرانرباتیک

دوره رباتیک در قدم های پایانی

به گزارش مدیر پژوهش سرا اولین دوره رباتیک ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان طی ۳۰ جلسه تا کنون برگزار شده و در ایستگاه پایانی می باشد. دانش آموزان در این دوره مهارتی با مبانی برق و الکترونیک ، قطعه شناسی قطعات پر کاربرد مانند دیود ، مقاومت ، خازن ، مولتی متر و تحلیل مدارات ساده آشنا شدند.

دانش آموزان حاضر در دوره دو بار از مرکز فنی و حرفه ای ایلام بازدید به عمل آوردند. در این جلسه دانش آموزان با اصول لحیم کاری روی بردهای حساس آشنا شده اند و به زودی ربات های خود را خواهند ساخت.

مدیریت پژوهش سرا از حمایت های آقای جمشیدیان مدیر مرکز استعدادهای درخشان و آقای مهندس فهمی معاون فناوری مرکز تقدیر و تشکر به عمل آوردند و نوید برگزاری دوره های ویژه برای دانش آموزان مستعد را اعلام نمودند.

مدیر پژوهش سرا با اشاره به اثرگذاری دوره های مهارت محور و تقویت حس خودباوری در دانش آموزان از آغاز دوره « برنامه نویسی تحت وب » با مدرسی استاد فهمی از هفته آینده را بیان نمودند. همچنین ایشان در ادامه اعلام نمودند این دوره برای معرفی شدگان در دوره رباتیک با ۵۰ درصد تخفیف و روزهای فرد ( یکشنبه و سه شنبه ) از ساعت ۴ تا ۵:۳۰ عصر در پژوهش سرا برگزار می شود. این دوره ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم پسرانه کل شهر ایلام می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا