اخبار مهمجشنواره علمی پژوهشی

اطلاعیه شماره ۱: روش ارسال آثار در مرحله منطقه ای جشنواره علمی پژوهشی اعلام شد

پژوهشگران تا پایان فروردین 1401 مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند

به استحضار می رساند بر اساس مصوبه کمیته اجرایی سومین جشنواره علمی پژوهشی در مرحله شهرستان، همه دانش آموزانی که در سومین جشنواره علمی – پژوهشی (کلیه گرایش ها) از شهرستان ایلام ثبت نام نموده اند لازم است مستندات خود را مطابق شیوه نامه های جشنواره  که در سایت پژوهش به آدرس https://psi1.ir/festival/ بارگذاری شده، آماده و تا پایان فروردین ۱۴۰۱ ارسال نمایند.

کلیه آثار همراه با مستندات کامل حداکثر تا پایان فروردین ۱۴۰۱ به آیدی pjilam97_1 در شاد ارسال نمایند. دانش آموزان شهرستان ایلام در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره ۰۹۱۸۳۴۴۹۴۰۰ آقای نبوی نژاد تماس حاصل فرمائید و سایر شهرستانها نیز با مدیر پژوهش سرای منطقه خود تماس و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

**رابطین محترم پژوهشی هر مدرسه وظیفه دارند دانش آموزان را راهنمایی و نسبت به تکمیل مستندات و ارسال آنها راهنمایی و هدایت نمایند.**

لازم است همه دانش آموزان فرم شناسنامه اثر ویژه گرایش و رشته خود را از آدرس https://psi1.ir/festival/ دریافت و همراه مستندات ارسال نمایند. لازم است نسخه فیزیکی شناسنامه اثر پرینت و پس از مهر و امضاء توسط مدرسه و استاد راهنما تحویل رابطین پژوهشی مدرسه شوند. رابطین پژوهشی نیز پس از جمع آوری فرم های ثبت نام آنها را برای پژوهش سرا تا پایان فروردین ۱۴۰۱ ارسال نمایید.

نکته مهم: در پیام ارسالی خود حتماً علاوه بر مستندات (پروژه یا اثرنهایی،تکمیل شناسنامه اثر در قالب فایل word ،فیلم و عکس پشت صحنه و…….) و فرم های تکمیل شده همراه اثر موارد زیر به دقت برای آیدی دبیرخانه در شاد در قالب فایل zip یا Rar ارسال شوند.

کد ملی / نام و نام خانوادگی / نام مدرسه / شماره موبایل تماس / رشته مسابقه / گرایش مسابقه ( اعداد کد ملی و شماره موبایل را به صورت انگلیسی ارسال نمایید.)

منظور از رشته مسابقه یکی از ده رشته جشنواره علمی پژوهشی می باشد که عبارتند از: ۱- ادبیات و علوم انسانی ۲- گیاهان دارویی و طب ایرانی ۳- انرژی های نوین ۴- رباتیک ۵- حمل و نقل پیشرفته ۶- زیست فناوری ۷- نجوم ۸- نانوفناوری ۹- سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ۱۰- آزمایشگاه علوم تجربی ۱۱- کدنویسی )

منظور از گرایش زیر رشته هایی که مسابقه در آن برگزار می شود مانند رشته ادبیات و علوم انسانی در گرایش های ۱- نقاشی بومی محلی ۲- تصویرسازی ۳- مهارت خواندن ۴- نقالی ۵- روایتگری ۶- داستان کوتاه تابش ۷- مقاله نویسی ۸- پادکست

اطلاعات کامل رشته ها، توضیحات مربوطه و فرم های شناسنامه اثر جهت تکمیل توسط دانش آموزان و رابطین در سایت پژوهش سرا به نشانی https://psi1.ir/festival/ در دسترس شما قرار گرفته است.

دانش آموزانی که برای سومین جشنواره علمی پژوهشی ثبت نام نموده اند می توانند به ترتیب زیر از امکانات علمی پژوهشی و مشاوره ای در نظر گرفته شده برای تکمیل آثار و ارتقاء کیفیت آثارشون در روزهای اعلام شده از ساعت ۹ تا ۱۱صبح استفاده و به پژوهش سرا مراجعه نمایند.

  • روزهای شنبه : رشته های کدنویسی، ادبیات و علوم انسانی
  • روزهای یکشنبه: رشته های نانوفناوری، گیاهان دارویی، سلول بنیادی، زیست فناوری
  • روزهای دوشنبه: رشته های مسابقات آزمایشگاهی علوم تجربی، نجوم، انرژی های نوین
  • روزهای سه شنبه: رباتیک، حمل و نقل پیشرفته

فیلم راهنمای ارسال آثار به سومین جشنواره علمی پژوهشی در مرحله شهرستان ایلام: https://aparat.com/v/kMWnS

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا