اخبار مهم

جلسه هیات امنای پژوهش سرای برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا، با حضور ارزشمند اعضای هیات امنای پژوهش سرا امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ جلسه در محل پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

در این جلسه چالش ها و مشکلات پیش روی پژوهشگران جوان و دانش آموزان مستعد مورد نقد و بررسی اعضای محترم هیات امنای پژوهش سرای دانش آموزی قرار گرفت و هر یک از اعضا راهکارهای افزایش عملکرد و کیفیت بخشی به فعالیت های پژوهش سرا را عنوان نمودند.

اساس پویایی و شکوفایی هر جامعه ای تحقیقات و پژوهش های صورت گرفته جهت حل مشکلات کشور می باشد و در سال تولید دانش بنیان پژوهش سرا با هدایت دانش آموزان مستعد و بسترسازی شکوفایی استعدادهای آنان زمینه ساز خلاقیت و نوآوری خواهد بود.

بر اساس اساسنامه پژوهش سراهای دانش آموزی فرماندار و شهردار و نماینده خیرین مدرسه ساز عضو اصلی هیات امنای پژوهش سراها شهر ایلام می باشند و تصمیمات و مساعدت های آنان و سایر اعضای هیات منای نقش اثر بخش در ایجاد ارتقاء کیفیت آموزش، بروز و شکوفایی استعدادهای این شهر را بر عهده دارد ولی متاسفانه تا کنون در هیچ یک از جلسات هیات امنای شرکت نکرده اند و ظاهراً سرنوشت ۴۵ هزار دانش آموز شهر ایلام برای این عزیزان اهمیتی نداشته و ندارد.

از نظرات ارزشمند اعضای محترم هیات امنای پژوهش سرا صمیمانه سپاسگزاریم.

از حضور ارزشمند آقای دکتر رشیدی ( مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام)، خانم دکتر صالحی پور ( ریاست بنیاد نخبگان استان ایلام)، آقای الفتی ( معاون آموزش متوسطه ) ، آقای دکتر ایدی ( استاد پژوهشگر و رئیس بسیج نخبگان استان) ، خانم دکتر معتمدی ( نماینده پارک علم و فناوری ) ، آقای دکتر بسطامی ( استاد پژوهشگر ) و آقای جلیلیان کمال تقدیر و تشکر را به عمل می آوریم.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا