اخبار مهمبازدید مسئولین

اله وردی: ترویج فرهنگ مطالعه و تحقیق کلید آغاز پژوهش است

به گزارش پژوهش سرای فرهیختگان ؛ آقای اله وردی معاون آموزش متوسطه استان از اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی مرکز کتابخانه پژوهش سرا بازدید به عمل آوردند. ایشان با تقدیر از اقدامات انجام شده در راه اندازی کتابخانه مهربانی و تبدیل به احسن نمودن فضاهای موجود ؛ گسترش فرهنگ مطالعه را کلید آغاز فرآیند تحقیق و پژوهش عنوان نمودند و خواستار ترویج آن با برگزاری مسابقات در طول سال شدند.

آقای نبوی نژاد ؛ مدیر پژوهش سرا با اشاره به فهرست نویسی تمامی کتاب های کتابخانه برای اولین بار به صورت کدهای دیویی و بر اساس شناسه ملی کتابها ، میزان کتاب های موجود پژوهش سرا را بیش از ۲۶۰۰ جلد عنوان نمودند و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برنامه آتی پژوهش سرا را معرفی کردند. گفتنی است فهرست نویسی کتابها با مشاوره آقای عباداللهی ریاست اداره کتابخانه های شهرستان چرداول و کمکهای ۸ روزه همکاران پژوهش سرا که صمیمانه از زحمات آنان تقدیر و تشکر به عمل می آوریم انجام شده است.

ایشان با ابراز خرسندی از معرفی ظرفیت های جدید پژوهشی مرکز جهت حضور دانش آموزان مستعد و شکوفایی استعداد آنان ؛ شرایط محیا شده را فراتر از انتظار دانسته و خواستار استفاده دانش آموزان همه مرکز آموزشی در تمامی مقاطع از ظرفیت های این مرکز شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا