اخبار مهمکارگروه تخصصیمسابقههمایش

اولین رویداد ایده های ثروت ساز در حوزه پسران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ اولین رویداد ایده های ثروت ساز با همکاری پارک علم و فناوری و پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام به میزبانی پارک چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزودند: این روبداد با هدف آشنایی دانش آموزان با روش های تولید ایده به ثروت برگزار شد. در این رویداد دانش آموزان پس از شرکت در کارگاه های خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی با تیم سازی بر روی ایده های خود کار نمودند و مدل کسب و کار خود را جهت ارائه به سرمایه گذاران طراحی و ارائه نمودند. در پایان رویداد از سه تیم برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

پارک علم و فناوری با ایجاد بستر مناسب جهت تبدیل ایده به ثروت زیر نظر وزارت علوم تحقیات فعالیت می نماید و از ایده های خلاقانه و نوآورانه حمایت و پشتیبانی به عمل می آورد. در ایده پردازی به دنبال ارائه راهکار و روشی برای حل مشکل با بهینه ترین حالت ممکن و کمترین هزینه لازم هستیم.

وی افزود: پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام با همکاری پارک علم و فناوری استان ایلام در راستای پرورش استعدادهای دانش آموزی فعالیت ها و رویدادهای مختلفی را اجرا نموده است.

این رویداد با حضور دانش آموزان پایه دهم هنرستان فنی آیت اله طالقانی شهرستان ایلام برگزار گردید که جا دارد از زحمات مدیر هنرستان آقای مهندس محبوب و آقای مهندس فیض اللهی تشکر و قدردانی به عمل آوریم.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا