اخبار مهم

تور علمی بازدید از پژوهش سرا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا، با هدف برگزاری آزمایشگاه علوم و آشنایی با فعالیت های پژوهش سرای دانش آموزی، تور علمی دبستان سما، دبیرستان سما و دبیرستان فرشتگان از ساعت ۹ تا ۱۲ به میزبانی پژوهش سرای فرهیختگان شهرستان ایلام امروز یکشنبه ۲۵ اردیبشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزود: دانش آموزان در این بازدید با زمینه فعالیت های پژوهش سرا، دوره های مهارتی و جشنواره ها و مسابقات علمی آشنا شدند و در ادامه بازدید با حضور در کارگاه فیزیک، شیمی و رباتیک آزمایش های مختلفی را مشاهده و تجربه کردند.

استفاده از فرصت های برابر یادگیری و امکانات آموزشی حق همه دانش آموزان شهر ایلام است.

مدیر پژوهش سرا اظهار داشت: والدین، مدیران و همکاران فرهنگی با سوق دادن دانش آموزان به سمت جشنواره علمی پژوهشی زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای آنان را می توانند فراهم نمایند و **پژوهش سرا به عنوان مکمل فعالیت های مدرسه** می تواند در کنار دانش آموزان پژوهشگر استعداد آنان را شکوفا نماید.

مدیر پژوهش سرا افزودند: در حال حاضر تنها روش ارتباطی دانش آموزان با پژوهش سرا، عضویت در یکی از کانالهای این مرکز می باشد لذا با عضویت و دعوت از دوستان خود زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای خدا دادی را فراهم نمایید. پژوهش سرای برای تابستان شما دانش آموزان عزیز برنامه های ویژه ای را تهیه و تدارک دیده است که از طریق شبکه های مجازی این مرکز می توانید از آنها اطلاع پیدا کنید.

بر اساس راه کار ۶-۶ سند تحول نظام بینادین آموزش و پرورش، ماده ۱۰۱ تا ۱۰۴ آیین نامه اجرایی مدارس؛ شرکت در فعالیت های علمی و جشنواره علمی پژوهشی موقعیت های یادگیری متنوع محسوب شده و سبب بروز و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان خواهد شد.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا