اخبار مهمشیمی زانمسابقه

نمونه آثار برگزیده مسابقه علمی شیمی زان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، اولین دوره مسابقه علمی شیمی زان طی چهارماه به مناسبت گرامیداشت سال جهانی علوم پایه برای پیشرفت پایدار برگزار شد.

هدف از برگزاری مسابقه شیمی زان ترویج روش های مطالعه تحقیق و پژوهش و تاکید بر آزمایش جهت یادگیری پایدار و آموزش کاربرد علم در عمل می باشد. در همین راستا و با هدف اشاعه فرهنگ آزمایش، مطالعه و تحقیق دومین دوره مسابقه علمی شیمی زان ویژه کلیه دانش آموزان ابتدایی پایه اول تا ششم برگزار می شود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک  https://psi1.ir/chemist/  مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام در دومین دوره مسابقه علمی شیمی زان از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf3v3Dvhp13bqnZ-PWs0pE9F4A4ce39kYz6YBuov8JaT9x6SA/viewform

مهلت ثبت نام در دوره  دوم مسابقه شیمی زان ۲ تا پایان روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ می باشد و آغاز مسابقه از اول تیرماه آغاز می شود. در این مسابقه دانش آموزان هر ۱۰ روز یک آزمایش را با راهنمایی کارشناسان پژوهش سرا و بر اساس دستور کار انجام و فیلم آزمایش همراه با پاسخ پرسش های پژوهش سرا برای دربیرخانه در شاد ارسال می نمایند.

نمونه آثار منتخب برگزیده های دوره اول شیمی زان جهت استفاده دانش آموزان به شرح زیر منتشر می شوند. امید است دانش آموزان عزیز با توجه ویژه نسبت به ارتقاء کیفیت آثار و لذت بردن از آزمایش های عملی استعداد خود را شکوفا نمایند.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا