اخبار مهمبازدید مسئولین

بازدید از کارخانه تولید محصولات شیمیایی

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان شهرستان ایلام، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور دانش آموزان رشته صنایع شیمیایی هنرستان های فنی بازدید علمی از شرکت ۲۱۵۴ شهرک صنعتی ایوان برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزودند: گردش و بازدید علمی یکی از روشهای فعال تدریس و شیوه ای مناسب برای یادگیری –یاددهی است که گاهی برای مطالعه جامعه در خارج از کلاس و آزمایشگاه و کتابخانه، با توجه به هدفهای معین آموزشی از سوی این مرکز برای دانش آموز عضو پژوهش‌سرا طراحی و تنظیم می شود.گردش علمی این فرصت را در اختیار دانش آموزان قرارمی دهد که از طریق مشاهده طبیعت و وقایع و فعالیتها تجربه علمی بدست آورند و با مشاهده مستقیم مفاهیمی را که در کلاس درس مورد بحث قرار می گیرد بهتر در ذهن خود بپرورانند.

از آنجا که مشاهده مبنای تحقیقات و سرآغاز کار علم صنایع شیمیایی است، دانش آموزان در این بازدید با بخش های مختلف کارخانه از مواد اولیه و روشهای تهیه آن و دستگاه ها و کوره های تولید مواد همراه با برج های خنک کننده و تولید اسید را به صورت عملی آشنا شدند.

در این بازدید مسئولین شرکت شهرک های صنعتی ایلام آقای مهندس حاتمی (مدیر عامل) ، آقای دکتر حیدرخانی (معاون توسعه صنایع کوچک) و آقای لقایی ( روابط عمومی ) حضور داشتند که جا دارد از زحمات، همراهی و همکاری صمیمانه آنان تشکر و قدردانی به عمل آوریم.

استان ایلام هم اکنون دارای ۱۴ شهرک صنعتی در شهرستانهای مختلف می باشد که با فراهم نمودن امکانات لازم (واگذاری زمین، تامین آب، برق، تلفن، توانمندسازی نیروها و برگزاری دوره های مورد نیاز شرکت ها و …)  برای تولید، زمینه رشد و شکوفایی ایده های ثروت ساز را فراهم می نماید.

مهندس حاتمی در ادامه تاکید فرمودند: آینده از آن افرادی است که خود خلاقیت داشته و کسب و کار خود را طراحی، اجرا  و سبب کارآفرینی می شوند.

مدیر کارخانه با بیان عملکرد شرکت و نقش آن در تولید فرمودند این کارخانه از پیشنهادات سازنده و طرح های توسعه ای حمایت به عمل خواهد آورد و توصیه کردند عمل را با عمل بیاموزیم.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت:  psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا