اخبار مهم

نتایج استانی سومین جشنواره علمی پژوهشی اعلام شد

به گزارش دبیرخانه اجرایی جشنواره، سومین جشنواره علمی پژوهشی استان ایلام با حضور ۳۲۸ دانش آموز برگزیده در قالب ۲۷۱ تیم از ۱۰ منطقه آموزش و پرورش استان ایلام در ۱۰ رشته و بیش از ۶۶ گرایش برگزار شد و برگزیده های جشنواره به شرح فایل زیر اعلام و به مرحله کشوری معرفی شدند. با تبریک به همه برگزیده های استان برای آنان در مرحله کشوری آرزوی موفقیت داریم.

ضمناً طبق اعلام قبلی قطب های کشوری فرآیند مصاحبه آنلاین و آزمون های مرحله کشوری طبق شیوه نامه های ابلاغی وزارت برگزار می شوند.

در پایان ۱۴۴ دانش آموز برگزیده در قالب ۱۱۶ تیم به مرلخ کشوری معرفی شدند. از مدیران محترم مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان انتظار می رود طی مراسمی از برگزیده ها به نحو شایسته تقدیر به عمل آورند.

سومین جشنواره علمی پژوهشی در اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه راهبرد کلان ۶ و راهکار ۶-۶ سند تحول بنیادین و تقویت فعالیت های علمی – پژوهشی دانش آموزان و معلمان برای حل مشکلات ملی و محل ( موضوه برنامه شماره ۸ زیرنظام راهبری و مدیریت به شماره بخشنامه ۹۳۷۳ مورخ ۲۷/۰۱/۱۳۹۸ ) و نیز به منظور توسعه و تنوع بخشی به جشنواره ها و رقابت ها در زمینه ها و سطوح مختلف با مشارکت نهادهای تخصصی – حرفه ای مندرج در بند ۴ از اقدام های ملی راهبرد ملی ۱ از راهبر کلان ۱ سند راهبری کشور در امور بخبگان اجرا و برگزار گردیده است.

اهدف این جشنواره تقویت فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان و ایجاد زمیهه طراحی و انجام پروژه های تحقیقی، پژوهشی و فناوری، استعدادیابی و استعدادپروری با ایجاد محیط های متنوع یادگیری برگزار می شود.

آمار جشنواره به شرح زیر ارسال می شود. برای دانلود کلیک نمایید

نتایج مرحله استانی سومین جشنواره علمی پژوهشی استان ایلام

 

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا