اخبار مهم

تور علمی پژوهش سرا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، با هدف آشنایی دانش آموزان عضو هسته علمی بسیج منطقه جانبازان تور بازدید از پژوهش سرا روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه برگزار شد.

در این تور علمی دانش آموزان با اهداف و رسالت پژوهش سرا آشنا شدند و از آزمایشگاه ها و پژوهشگاه های تخصصی بازدید به عمل آوردند.

آقای نبوی نژاد افزودند: پژوهش سراهای دانش آموزی با هدف غنی سازی محیط های یادگیری ایجاد شده اند و اهداف آنها گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در حوزه های مورد نیاز کشور با کشف و پرورش استعدادهای مختلف دانش آموزی در همه سنین از ابتدایی تا متوسطه دوم می باشد.

دانش آموزان کشف شده در رویدادهای این مرکز مانند مسابقات علمی، جشنواره های مختلف ، المپیادهای دانش آموزی و دوره های مهارت محور در قالب انجمن های علمی-پژوهشی دانش آموزی در مدارس و در پژوهش سرا سازماندهی می شوند و فعالیت های علمی – پژوهشی خود را زیر نظر اساتید راهنما پیگیری و اجرا می نمایند.

وی افزود: هم اکنون ۳۷ دوره مختلف حضور و مجازی با هدف کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزی شهرستان ایلام در رشته های رباتیک، نجوم، نانوفناوری، مهارت های کامپیوتری، کدنویسی اسکرچ، برنامه نویسی پایتون، بازی سازی، اوریگامی، خلاقیت با نقاشی، سخنوری و فن بیان، طراحی صفحات وب، دوره آمادگی المپیاد نانوفناوری، مهارتهای آزمایشگاهی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از دانش آموزان علاقه مند ثبت نام به عمل می آورد، علاقه مندان تا پایان روز جمعه می توانند نسبت به ثبت نام در دوره ها از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

https://b2n.ir/u73799

آغاز کلاس ها از روز شنبه ۲۹ مردادماه و پایان دوره ها ۲۹ شهریورماه به مدت ۱۰ جلسه آموزشی (دو جلسه در هفته) برگزار می شوند.

**آینده ساختنی است اگر بخواهید.**

==============================
راه های ارتباطی:
وب سایت:  psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا