اخبار مهم

آغاز ۳۸ دوره جدید در پژوهش سرای فرهیختگان ایلام

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، در راستای اهداف اساسنامه ای و همچنین تقویت پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان و کشف استعدادهای دانش آموزی شهرستان ایلام و سایر علاقه مندان از سراسر کشور ۳۵ دوره حضوری و ۳ دوره مجازی تعریف و از امروز شنبه کلاس ها طبق برنامه برگزار شدند.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزودند: این دوره ها شامل رباتیک، نجوم، نانو، آزمایشگاه علوم، مهارتهای کامپیوتری، کدنویسی اسکرچ، برنامه نویسی پایتون، مهارت سخنوری و فن بیان، اوریگامی، خلاقیت با نقاشی، ویترای، آمادگی المپیاد نانو و … طی ۱۰ جلسه تا پایان شهریورماه برگزار می شوند.

دانش آموزان در این دوره ها علاقه و استعداد خود را نشان و پس از کشف پرورش می یابند تا خود را برای مسابقات علمی، المپیادها و جشنواره ها مختلف آماده و خلاقیت و نوآموری خود را نشان دهند.

کلیه دانش آموزان که تمایل دارند ثبت نام نمایند در طول این هفته فرصت دارند تا از طریق لینک در رشته هایی که فقط ظرفیت خالی وجود دارد اقدام به ثبت نام نمایند.

https://b2n.ir/u73799

برای دانش آموزانی که دوره ها را با موفقیت به پایان برسانند علاوه بر صدور گواهی شرکت در دوره، به عضویت فعال پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام در خواهند آمد.

شور هیجان یادگیری همراه با لذت آموختن را در پژوهش سرا تجربه کنید. از دانش آموزان با استعداد و با انگیزه و علاقه مند دعوت می کنیم در دوره های مهارتی این مرکز شرکت نمایید.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت:  psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا