اخبار مهمشیمی زانمسابقه

برگزیده های دومین مسابقه علمی شیمی زان معرفی شدند

به مناسبت سال جهانی علوم پایه

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، **دومین دوره مسایقه علمی شیمی زان** با شرکت ۳۰۷ نفر از استانهای مختلف کشور از ابتدای تابستان آغاز و تا پایان شهریورماه برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام فرمودند: در این رقابت علمی دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی مدارس سراسر کشور در دو بخش عملی و تئوری به رقابت پرداختند و  بر اساس محتوی مشخص شده از قبل آزمایش هایی را در منزل انجام و فیلم آزمایش و گزارش آن را از طریق پیام رسان شاد برای دبیرخانه ارسال و در پایان در آزمون تئوری شرکت نمودند.

وی در ادامه افزود: مسابقه علمی شیمی زان با ارتقاء مهارت های تفکر خلاق، تقویت مهارتهای ذهنی و حرکتی، تثبیت یادگیری عمیق، تجربه ناب هیجان علمی و کشف ناشناخته ها با تاکید بر نقش و اهمیت علوم پایه در زندگی و کاربردهای آن، گام بزرگی را در جهت شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزی برداشته است.

ایشان افزودند: از نظر دبیرخانه همه بچه هایی که با علاقه و پشتکار مسابقه علمی شیمی زان را دنبال نمودنده اند، از نظر ما برنده اند و از حمایت والدین، مدیران و همکاران پر تلاش مدارس شرکت کننده در این رویداد علمی صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

وی افزود: برای **برگزیده های** این رویداد علمی یک اردوی پر از هیجان برای پنجشنبه آینده مورخ ۱۴ مهر ۱۴۰۱ از صبح تا ظهر پیش بینی شده و مراسم اختتامیه نیز در همان روز برگزار می شود.

دانش آموزانی که نمره آنان بالای ۸۵ کسب نموده اند به عنوان برگزیده و دانش آموزانی که نمره آنان بین ۷۵ تا ۸۵ را کسب نموده اند، شایسته تقدیر معرفی شدند. شرکت کنندگان جهت مشاهده نتایج مسابقه شیمی زان به لینک های زیر مراجعه نمایید:

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا