اخبار مهم

سومین همایش رابطین پژوهشی شهرستان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام، با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش سومین همایش رابطین پژوهشی مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و کاردانش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

**آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا:** پژوهش سرا محلی برای کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی است و این مرکز با اجرای رویدادهای علمی، همایش‌ها و جشنواره‌های علمی زمینه بروز استعدادها را فراهم می‌نمایند.

**وی افزود:** این مرکز با برگزاری دوره مختلف و تفاهم نامه های اجرایی با سازمان فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و … ؛ مهارت محوری را در بین دانش‌آموزان ترویج و آنان را برای رشته‌های آینده ( مانند: نانوفناوری، زیست فناوری، سلولهای بنیادی، رباتیک، کدنویسی و هوش مصنوعی، نجوم، گیاهان دارویی و … )، جشنواره های و المپیادهای علمی آماده می‌نماید.

**آقای اله وردی معاون آموزش متوسطه استان:** با تاکید بر راهبرهای کلان سند تحول از نقش و اهمیت ضرورت پژوهش‌های دانش‌آموزی در رشد و شکوفایی دانش‌آموزان خبر دادند و افزودند: قرار گرفتن دانش آموزان در محیط های یادگیری سبب بروز خلاقیت و نوآوری در آینده سازان می شود و پژوهش سرمایه‌گذاری بلند مدت است که ثمره آن به جامعه برمی‌گردد.

**آقای امیدی معاون آموزش متوسطه شهرستان:** با قدردانی از توسعه فعالیت های علمی، پژوهشی، از ساماندی آزمایشگاه‌های متوسطه شهرستان ایلام خبر دادند و افزودند: با توجه به اهمیت جشنواره های علمی از مدیران مدارس متوسطه انتظار داریم پانزده درصدی دانش آموزان در جشنواره های علمی مشارکت فعال داشته باشند و در جلسات متعدد بر آن تاکید شده است.

**خانم جمالی کارشناس نظارت و پیگیری امور پژوهش سراهای استان:** با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند پژوهش‌سرا در حمایت و تشویق رابطین فعال در سطح استان و شهرستان و از انتشار ویژه نامه الکترونیکی در حوزه پژوهش‌سراها خبر دادند.

#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام

#همایش_رابطین_پژوهشی

#متوسطه_اول#متوسطه_دوم_نظری

#هنرستانهای_فنی

#کاردانش

راه های ارتباطی:

Psi1.ir

@pjilam97

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا