ابتداییاخبار مهمانجمن دانش آموزیمسابقات آزمایشگاهیمسابقه

مسابقات آزمایشگاهی درون مدرسه ای ام کلثوم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش و گسترش فعالیت های انجمن های علمی در دبستان ام کلثوم مسابقات آزمایشگاهی برگزار شد.
در این مسابقات هیجده نفر از دانش آموزان داوطلب در قالب تیم های دو و سه نفره از پایه های پنجم و ششم به رقابت پرداختند و دانش و تجربه خود را نشان دادند.
برگزاری مسابقات علمی در راستای تقویت فعالیت های انجمن های علمی پژوهشی، گشترش فرهنگ مطالعه و تحقیق در بین دانش آموزان و در راستای اجرایی شدن ماده ۱۰۱ آیین نامه اجرایی مدارس، تحقق راهکار ۶-۶ سند و ساحت علمی و فناورانه اجرا گردید.
پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی از تشکیل و اجرای برنامه های انجمن های علمی – پژوهشی و زمینه سازی خلاقیت و نوآوری حمایت و پشتیبانی می نماید.
در حاشیه برگزاری این مسابقه کارگاه توانمندسازی همکاران و راهکارهای تقویت و ارتقاء فعالیت های انجمن های علمی پژوهشی برگزار شد.
در پایان از شرکت کنندگان و برگزیده های مسابقه با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد. مدیر پژوهش سرا از مدیر دبستان ام کلثوم سرکار خانم بارانی و همکاران پر تلاش مدرسه تشکر و قدردانی به عمل آوردند.
#دبستان_ام_کلثوم
#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
#انجمن_آزمایشگاه_علوم_تجربی
#مسابقه_علمی
کانالهای_ارتباطی:
@pjilam97
https://psi1.ir/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا