ابتداییاخبار مهمرابطین پژوهشیکارگاه آموزشی

دومین کارگاه آشنایی با روش تحقیق و پژوهش برگزار شد

با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و توانمندسازی رابطین پژوهشی شهرستان ایلام، دومین کارگاه حضوری آشنایی با روش تحقیق و پژوهش در محل پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزودند: توانمندسازی رابطین پژوهشی به عنوان اولین قدم از شناسایی استعدادهای دانش آموزی شهرستان ایلام مورد توجه این مرکز قرار دارد و رابطین پژوهشی بر اساس آیین نامه اجرایی و بخشنامه وزارتی نسبت به شناسایی استعدادهای دانش آموزی و سازماندهی آنان در انجمن های دانش آموزی اقدام و بستر رشد و شکوفایی آنان در مسابقات و جشنواره های ملی را فراهم می نمایند.

وی افزود: از مدیران محترم کلیه مدارس انتظار می رود بر طبق آیین نامه اجرایی مدرسه که برای همه الزامی است شرایط لازم را برای شکوفایی استعدادهای علمی با رعایت اصل غنی سازی محیط های یادگیری در مدرسه فراهم آوردند.

ایشان در ادامه افزودند: برای اولین بار برای مدارس بر اساس سطح فعالیت ها، عملکرد و مشارکت در چهارمین جشنواره علمی پژوهشی کارنامه صادر می گردد که در ارزشیابی مدارس، رتبه بندی آنان و انتخاب مدارس برتر بسیار موثر خواهد بود.

در ادامه کارگاه آقای دکتر مختار جلیلیان ببه تشریح فرآیند روش های تحقیق و پژوهش پرداختند و سپس الگوهای موفق از پژوهشگران استان ایلام در سطح ملی و جهانی پرداختند.

جلسه دوم این کارگاه روز یکشنبه هفته بعدی مورخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ عصر تا ۱۸ در محل پژوهش سرای برای همه رابطین پژوهشی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستانهای فنی برگزار می شود.

#کارگاه_آموزشی

#رابطین_پژوهشی

#پژوهش_سرای_دانش_آموزی_فرهیختگان_ایلام

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا