اخبار مهمجشنوارهنتایج

دانش آموز ایلامی برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی آوای خاک شد

مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام از برگزیده شدن سارا احدی در نخستین جشنواره‌ی دانش آموزی خاک خبر داد.

به گزارش آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام : نخستین جشنواره دانش‌آموزی آوای خاک همزمان با شانزدهمین کنگره علوم خاک ایران، به همت دبیرخانه این کنگره در دانشگاه زنجان و با همکاری وزارت آموزش و پرورش از ۵ تا ۷ شهریورماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

او افزود: ارتقای جایگاه فرهنگی و فراهم نمودن بستری مناسب برای دانش آموزانجهت ایفا نمودن نقش بسزای خود در حفظ خاک، از اهداف نخستین جشنواره دانش آموزی خاک است.

نبوی نژاد بیان داشت: دانش آموزان ایران عزیزمان طی فراخوانی آثار خود را در قالب؛ مقاله پژوهشی، شعر، قصه، انشا، خاطره، عکس، خوشنویسی و نقاشی تا پ۱۵ تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که خانم سارا احدی دانش آموز متوسطه اول شهرستان ایلام و عضو فعال و نمونه‌ی پژوهش سرای فرهیختگان در رشته انشاء بعنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

مدیر پژوهش سرا در پایان با ابراز امیدواری در خصوص برگزاری اینگونه جشنواره‌های ترویجی که موجب ارتقاء سطح فرهنگی و همچنین ایفای نقش دانش آموزان در عرصه حفاظت از خاک می‌شوند، این موفقیت را به دانش آموز سارا احدی تبریک و از کلیه‌ی مدیران مدارس خواست تا نسبت به ارتباط با پژوهش سرای فرهیختگان و شناسایی و معرفی دانش آموزان مستعد، پرورش و هدایت استعداد‌های دانش آموزان در تمام زمینه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا