ابتداییاخبار مهممتوسطه اولمتوسطه دوممسابقات آزمایشگاهیمسابقه

آغاز رقابت بیست و یکمین دوره مسابقات آزمایشگاهی

چهارمین جشنواره علمی پژوهشی پژوهشسراهای دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، شیوه نامه بیست و یکمین دوره مسابقات آزمایشگاهی ابلاغ شد.

آقای نبوی نژاد مدیر علمی قطب کشوری آزمایشگاه علوم تجربی با بیان این خبر افزودند: با توجه به اهمیت فعالیت های آزمایشگاهی در کلیه مقاطع تحصیلی در شیوه نامه تغییرات اساسی و تنوع لازم جهت بسترسازی کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی فراهم شده است.

گرایش های این دوره از مسابقات آزمایشگاهی به شرح زیر اعلام می شود.

** انجمن علمی – پژوهشی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم ( در این بخش انجمن آزمایشگاه علوم تجربی با ۶ نفر تشکیل و به گسترش فعالیت های آزمایشگاهی، آموزش مهارت های آزمایشگاهی و … می پردازند و فعالیت های خود را در کانال شاد و یا وبلاگ مستندسازی می نمایند.)

** ارائه محتوای آزمایشگاهی ویژه دانش آموزان دوره دوم، متوسطه اول و دوم ( در این بخش دانش آموزان یک محتوای آزمایشگاهی در قالب فیلم، انیمشین و پوستر تهیه و ارسال می نمایند)

** دانشمندان کوچک ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ( در این بخش دانش آموزان یک مفهوم آزمایشگاهی را انتخاب و پس از طراحی آزمایش فیلم آن را تهیه و ارسال می نمایند)

** مقاله علمی – پژوهشی : ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم

** مسابقات علمی آزمایشگاهی ( حضوری ) : در این بخش از هر مدرسه یک تیم۲ نفره از پایه دهم و یازدهم در رشته های فیزیک، زیست شناسی، شیمی و زمین شناسی برای مسابقات معرفی می شوند و به صورت حضوری در دو بخش کتبی و عملی به رقابت می پردازند.

** کارآفرینان دانش بنیان: ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم ( در این بخش دانش آموزان می توانند دست سازه های آزمایشگاهی، ماکت و نرم افزارهای آزمایشگاهی را تهیه و ارسال نمایند)

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قالب های در نظر گرفته شده می توانید از طریق لینک https://psi1.ir/?page_id=8318  اقدام نمایید.

وی در ادامه افزود: جهت توانمندسازی دانش آموزان و تشریح برنامه های قطب کشوری و گرایش های مسابقات برنامه های ویژه ای از سوی قطب کشوری طراحی و اجرا می شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای آتی عضو یکی از کانالهای قطب کشوری به آیدی @pjilam97 در شاد، ایتا و … شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً شیوه نامه بیست و یکمین دوره مسابقات آزمایشگاهی علوم تجربی را به دقت مطالعه نمایید.

https://psi1.ir/wp-content/uploads/2023/02/%D8%B4%DB%8C%D9%88%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DB%8C%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-14011402.pdf

 

#قطب_کشوری_آزمایشگاه_علوم_تجربی

#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام

IR کانال و سایت قطب کشوری آزمایشگاه علوم تجربی

psi1.ir

@pjilam97

?? کانال پژوهش سراهای دانش آموزی

@pajouheshsara

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا