اخبار مهم

آغاز پنج دوره مهارتی جدید در پژوهش سرای فرهیختگان ایلام

با آغاز تابستان پژوهش سرای فرهیختگان ایلام در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی پنج دوره جدید آموزشی را آغاز نمود. دانش آموزانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از طریق لینک  https://psi1.ir/?page_id=8985  در سایت اقدام به ثبت نام نمایند. دوره هایی که به تازگی در این مرکز آغاز شده اند عبارتند از:

  • خلاقیت با نقاشی با کد ۵ و ۳۹ یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰
  • اوریگامی با کد ۱۰ و ۴۳ یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۴۵
  • مبانی بازیهای فکری مهارتی یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۱ تا ۱۲
  • کدنویسی اسکرچ با کد ۸ و ۴۱ یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۴۵
  • رباتیک سطح ۲ ( الکترونیک۱) روزهای یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸:۱۵

دانش آموزان عزیز بر اساس علاقه، استعداد و توانمندی خود در دوره های این مرکز شرکت و توانمندی ها و مهارتی های خود را ارتقاء دهند.

ویژگی های دوره های این مرکز: مهارت محور، عملی، با صدور گواهینامه پایان دوره جهت ثبت نام در مدارس خاص، در صورت کشف استعداد عضویت در تیم های منتخب علمی استان و عضویت فعال در پژوهش سرا و انجمن های علمی پژوهشی این مرکز

ما در این مرکز به دنبال شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عزیز هستیم و امید داریم با قرار دادن بچه در محیط های متنوع یادگیری ( آزمایشگاه ها، بازدیدهای علمی، مسابقات علمی و … ) سبب شکوفایی استعدادها و تبدیل دانش به مهارت جهت خلق ثروت در بچه ها هستیم.

هیچ موفقیتی اتفاقی نیست از همین حالا بچه ها را برای شغل های آینده آماده کنیم.

برخی از رشته های این مرکز: رباتیک، نجوم، آزمایشگاه علوم، کدنویسی اسکرچ، پایتون، طراحی صفخات وب، برنامه نویسی موبایل، اوریگامی، خلاقیت با نقاشی، بازی های فکری مهارتی، دانشمندان کوچک، مبانی کارآفرینی، آموزش زبان انگلیسی (سطح یک) ، مبانی برق، سخنوری و فن بیان، شاهنامه خوانی و نقالی، مبانی داستان نویسی

آدرس: ایلام، ابتدای بلوار اصناف، کوچه شهدای سلیمانی جنب حسیته امام خمینی

تلفن: ۳۳۳۶۰۸۸۵

با ما در ارتباط باشید:

psi1.ir

@pjilam97

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا