اخبار مهمجشنواره علمی پژوهشی
موضوعات داغ

برگزیده های چهارمین جشنواره علمی پژوهشی استان ایلام معرفی شدند

به اطلاع می رساند برگزیده های چهارمین جشنواره علمی پژوهشی سال ۱۴۰۱ / ۱۴۰۲ معرفی شدند. این جشنواره در یازده رشته و هشتاد و هشت گرایش در سه مرحله منطقه ، استانی و کشوری برگزار شد و برگزیده های مرحله استانی به شرح فایل زیر معرفی می شوند. به زودی مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیده های این جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزیده های مرحله استانی چهارمین جشنواره علمی پژوهشی استان ایلام ۱۴۰۲۰۹۱۸

همچنین پنجمین جشنواره علمی پژوهشی کار خود را در دوازده رشته آغاز نمود: رشته ها عبارتند از: ادبیات و علوم انسانی، گیاهان دارویی، انرژی های نوین، رباتیک و هوش مصنوعی، زیست فناوری، نجوم، نانوفناوری، حمل و نقل پیشرفته و فناوری های حوزه فضایی، کدنویسی و شبکه سازی، آزمایشگاه علوم تجربی، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، علوم و فنون هسته ای جهت مشاهده شیوه نامه از طریق لینک https://psi1.ir/?p=8663 اقدام نمایید. جهت عضویت در کانالهای قطب های کشوری روی لینک https://psi1.ir/?p=6491 کلیک نمایید:

دانش آموزان علاقمند جهت ثبت نام ابتدا بایستی از طریق لینک http://src.apasoft.ir نسبت به عضویت در پژوهش سرای منطقه خود اقدام نمایند و در مرحله دوم از طریق ورود به کاربری شخصی نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام خواهند نمود.

#هفته_پژوهش
#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
IR کانال و سایت قطب کشوری آزمایشگاه علوم تجربی
psi1.ir
@pjilam97
🇮🇷 کانال پژوهش سراهای دانش آموزی
@pajouheshsara

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا