اخبار مهم
موضوعات داغ

برگزیده های دومین مسابقه علمی جام ملی آزمایشگاه علوم تجربی معرفی شدند

دومین مسابقه علمی جام ملی آزمایشگاه علوم تجربی با شرکت بیش از نه هزار دانش آموز از سراسر کشور و دانش آموزان خارج از کشور چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار شد. در این مسابقه دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم دانش و تجربه آزمایشگاهی خود را به بوته آزمایش قرار دادند و در پایان برگزیده های به تفکیک پایه تحصیلی به شرح فایل ارسالی معرفی می شوند.

هدف  این دوره از مسابقات کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان علاقمند به فعالیت های آزمایشگاهی و عملی است و انتظار می رود پژوهش سراهای دانش آموزی ضمن حمایت از برگزیده ها، زمینه حضور دانش آموزان در بیست و دومین دوره مسابقات آزمایشگاه علوم تجربی را فراهم نمایند.

سخنی با مدیران و معلمان عزیز: از آنجایی که شکوفایی استعداد بدون حمایت همکاران محترم مقدور نیست لذا به استنناد ماده ۱۰۴ آیین نامه اجرایی مدارس انتظار می رود بخشی از نمره مستمر دانش آموزان را به مشارکت در رویدادهای علمی که در راستای برنامه درسی ملی، اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد، در نظر گرفته شود و طی مراسمی از برگزیده ها با حضور مسئولین در مدرسه تجلیل به عمل آید.

برای مشاهده نتایج فایل زیر را دانلود نمایید:

نتایج دومین مسابقه علمی جام ملی آزمایشگاه علوم تجربی

#قطب_کشوری_آزمایشگاه_علوم_تجربی

#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام

🇮🇷کانال قطب کشوری آزمایشگاه علوم تجربی

@pjilam97

🇮🇷کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور

@pajouheshsara

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا