اخبار مهمتور علمی

فراخوان شیوه بازدید از پژوهش سرای

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختکان ایلام، بازدید های علمی پژوهشی از این مرکز به صورت محدود در روزهای یکشنبه تا سه شنبه برنامه ریزی شده است. کلیه مدیران و رابطین پژوهشی با مراجعه به منوی **خدمات سایت**=> زیر منوی **درخواست بازید** نسبت به ثبت بازدید علمی از این مرکز علمی پژوهشی اقدام نمایند.

لینک مستقیم صفحه بازدید:  https://psi1.ir/?page_id=23

لازم به یادآوری است بر اساس ماده ۱۰۱ تا ۱۰۴ آیین نامه اجرایی مدارس، مدیران و عوامل اجرایی مدرسه با هدف تنوع بخشی به محیط های یادگیری و زمینه سازی بروز و شکوفای استعدادهای دانش آموزی موظف اند مقدمات حضور دانش آموزان در این مراکز و هدایت آنان به سمت رویدادهای علمی، جشنواره ها و مسابقات علمی فراهم نمایند و در راهکار ۶-۶ سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش بر آن تاکید شده است.

رعایت نظم، نکات ایمنی در کلیه بازدید های علمی ضروری و لازم است.

با توجه به اینکه تنها راه ارتباطی مدارس، دانش آموزان، والدین و همکاران با این مراکز از طریق کانالهای ارتباطی  است لازم است آدرس ها کانالهای این مرکز در اختیار کلیه عزیزان قرار و تشویق به پیوستن به این کانالها نمایید. این مرکز با ترسیم مسیرهای موفقیت زمینه حضور اثربخش، یادگیری پایدار و ایجاد خلاقیت های فردی و گروهی با رویکرد حل مسئله را فراهم می نماید.

#قطب_کشوری_آزمایشگاه_علوم_تجربی
#پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
psi1.ir
https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
https://eitaa.com/pjilam97
https://t.me/pjilam97
https://www.instagram.com/pjilam97
https://www.aparat.com/pjilam97
https://chat.whatsapp.com/BcSQPeDJlCXFDsSd0hiVAu

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا