اخبار مهمپژوهشتور جهادیدخترانکارگاه آموزشیمتوسطه دوم

پژوهش کلید حل مشکلات

کارگاه تحقیق و پژوهش برگزار شد

به گزارش پژوهش سرای فرهیختگان ، اولین کارگاه آشنایی با روش های تحقیق و پژوهش برای دانش آموزان متوسطه دوم بخش چوار برگزار شد. در این کارگاه خانم دکتر شهمیر مدرس دانشگاه فرهنگیان ایلام با معرفی ضرورت تحقیق و پژوهش، روش های پژوهشی و اصول انجام پژوهش را معرفی و بر ضرورت آن تاکید کردند.

در پایان آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرای مرجع استان با توصیف اهمیت پژوهش و ضرورت درک آن توسط دانش آموزان در تمامی تصمیم گیرها و تصمیم سازی ها خواستار انجام فعالیت های پژوهشی در مدرسه توسط دانش آموزان شدند و به دانش آموزانی که در کارگاه بتوانند پژوهشی ویژه را انجام دهند جایزه ای اعطا خواهد شد.

ایشان در ادامه: بدون پژوهش ها جوامع به سمت یکنواختی ، نیستی و مصرف گرایی سوق داده خواهند شد لذا آینده سازان هر جامعه که هم اکنون دانش آموزان مدارس هستند می بایست توانمند، فکور ، پژوهشگر ، خلاق و نوآور باشند.

در حاشیه برگزاری؛ جلسه مشترک با ریاست اداره (آقای قربانی)، معاونت اداره (آقای باپیری) ، مدیر پژوهش سرای چوار (آقای نقدی) و مدیر پژوهش سرای مرجع استان در محل دفتر مدیریت برگزار و نقطه نظرات سازنده ، اجرای برنامه های مشترک و اثرگذار مورد نقد و بررسی قرار گرفت. مسئولین با تاکید بر استفاده از ظرفیت های هم افزار خواستار شکوفایی استعدادهای منطقه با همکاری و همیاری یکدیگر شدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا