اخبار مهمالمپیادمتوسطه دومنانوفناوری

راهیابی امیر غلامی به مرحله نهایی المپیاد علوم و فناور نانو را تبریک می گوییم

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام؛ در یازدهمین مرحله المپیاد کشوری آقای امیر غلامی با کسب رتبه ۹ کشوری به مرحله نهایی المپیاد علوم و فناوری نانو راه یافتند. این موفقیت بزرگ را به ایشان، خانواده محترم و مدیریت مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ، مجموعه همکاران پژوهش سرا بویژه خانم مهندس عبداللهی و جامعه دانش آموزی استان تبریک می گوییم.

۳۰ دانش‌آموز برتر از سراسر کشور با رسیدن به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، برای کسب مدال‌های این دوره رقابت خواهند کرد. بعد از برگزاری مراحل اول و دوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، در نهایت نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند. اطلاعیه مربوط به چگونگی اجرای مرحله نهایی پس از مشخص شدن جزییات آن با توجه به شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا، در سایت باشگاه نانو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است المپیاد طی سه مرحله با رعایت پرتکل های بهداشتی در سال جاری برگزار گردید. این بار هم استان ایلام ۲ افتخار بزرگ را کسب نمود ۱- برای اولین بار دو نفر از استان به مرحله دوم راه یافتند ( رومینا ایدی – امیر غلامی) ۲- کسب رتبه ۹ کشوری در مرحله نهایی توسط امیر غلامی برای اولین بار

مرحله اول یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، شهریور ۱۳۹۹ در قالب یک آزمون مجازی با سوالات تستی در سامانه آزمون باشگاه نانو و مرحله دوم این المپیاد با حضور ۴۱۸ نفر برتر مرحله اول، مهرماه ۱۳۹۹ در ۱۹ شهرحوزه در ۱۷ استان، در قالب آزمون تستی- تشریحی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

لازم به یادآوری است المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان بوده و در راستای تفاهم‏نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، یازدهمین دوره‏ی این المپیاد با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

=============================================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا