اخبار مهم

پیام رسان شاد مکمل آموزش های مهارتی

به گزارش مدیریت پژوهش سرای فرهیختگان ایلام؛ با هدف ارتقاء کیفیت آموزش و اثر بخشی مفاهیم و آموخته های درسی از قابلیت های اپلیکیشن شاد بیشتر استفاده خواهد شد. آقای نبوی نژاد اضافه کردند مزایای بومی بودن و داشتن پلتفرم های مختلف بستری مناسب برای آموزش مفاهیم فراهم نموده است. لذا از کلیه دانش آموزان، والدین ، معلمان و مدیران درخواست می شود به کانال شاد پژوهش سرا به نشانی https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97 بپیوندند.

دقت نمایید جهت استفاده از شاد نیازی به تایید و احراز هویت وجود ندارد و احاد جامعه می توانند همانند سایر پیام رسان ها از آن استفاده نمایند. ضمناً کلیه مکاتبات و ارسال آثا به دبیرخانه همایش استانی فیزیک را از طریق ای دی ssnabavi6@ برای ما ارسال نمایید.

به مرور آزمایش های پایه های مختلف کتاب درسی در کانال شاد جهت استفاده دانش آموزان و دبیران بارگذاری خواهند شد. مدارس می توانند فعالیت های پژوهشی ، علمی و تحقیقاتی دانش آموزان و دبیران خود را جهت انتشار و پوشش رسانه ای برای ما ارسال نمایند. ضمناً از همه مخاطبین انتظار داریم کانال پژوهش سرا را دوستان ، آشنایان و اطرافیان خود معرفی و آنان را ترغیب به عضویت در شاد نمایید.

با احترام – سیدسعداله نبوی نژاد-مدیر پژوهش سرا

=============================================

راه های ارتباطی:

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا